۳۰هزار لیتر سوخت قاچاق در اردستان کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی اردستان از کشف و ضبط سی هزار لیتر سوخت قاچاق در اردستان به همراه دستگیری یک متهم خبر داد..

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از پایگاه خبری اردستان زیبا، سرهنگ مصطفی صادق‌زاده در ابن خصوص اظهار داشت: در راستای اجرای طرح پیشگیری از قاچاق کالا و سوخت، مراتب پس از هماهنگی با مقام قضائی از طریق مرکز فرماندهی و کنترل به یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی ابلاغ شد.

وی ضمن اشاره به انجام گشت‌های هدفمند توسط ماموران انتظامی شهرستان اردستان افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی در حین کنترل محورهای مواصلاتی موفق شدند یک دستگاه تریلر، حامل سوخت قاچاق را متوقف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: ماموران در بازرسی از خودرو مذکور مقدار ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف و ضبط و به همراه یک نفر متهم به یگان انتظامی منتقل کردند و خودرو در پارکینگ متوقف و گازوئیل مکشوفه تحویل نماینده شرکت نفت و راننده متخلف نیز جهت تعیین تکلیف تحویل تعزیرات حکومتی این شهرستان شد.

وی ضمن تشکر از همکاری مردم با پلیس ۱۱۰ ابراز داشت: مردم پلیس را در راستای اجرای ماموریت‌های خود یاری کنند و با افرادی که اقدام به قاچاق سوخت و کالا می‌کنند به صورت جدی برخورد خواهد شد.

سرهنگ صادق‌زاده با بیان اینکه قاجاق خط قرمز پلیس است، تصریح کرد: پلیس در زمینه مبارزه با قاچاق تمام تلاش خود را به کار گرفته است و در این زمینه هیچ مماشات انجام نمی‌دهد و برابر قانون با متخلفان در این زمینه برخورد می‌کند و مُرّ قانون اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه قاچاق کالا و ارز آثار نامطلوبی را به دنبال دارد، تاکید کرد: قاچاق کالا موجب بروز صدمات جبران‌ناپذیری به اقتصاد کشور می‌شود و پلیس بر حسب وظیفه خود با عاملان این پدیده شوم مبارزه می‌کند

جعفر فدائی اردستانی

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x