اجتماعی بین الملل تهران چندر رسانه دین و اندیشه

آیین جزء خوانی قرآن کریم با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در لامرد برگزار می شود

آیین جزء خوانی قرآن کریم در مصلی الغدیر شهر لامرد همچون دیگر نقاط ایران اسلامی آغاز شده که هرساله با حضور گسترده مردم شهر لامرد با هدف ترویج فرهنگ قرآنی، برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

💠به گزارش محمود صابری زاده خبرنگار لامرد ومهر، به گزارش خبرنگاراحوال نیوز :آیین جزء خوانی قرآن کریم از حدود چهار سال پیش در ماه مبارک رمضان در مصلی الغدیر شهر لامرد آغاز شده که هرساله با حضور گسترده مردم مومن و با ایمان شهر لامرد به ویژه جوانان و نوجوانان و مسئولان با هدف ترویج فرهنگ قرآنی، برگزار می شود.

💠 مصلای الغدیر شهر لامرد با پراکندن عطر دلنشین قرآن هر هفته پس از اقامه نماز عصر فضای شهرمان را مملو از معنویت می کند و دلها را تا عرش کبریای الهی هدایت می کند.

💠آیین جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در مصلی الغدیر شهر لامرد با حضور قاریان برجسته شهرستانی و استانی آغاز شده است و هرساله در این ماه مبارک با حضور گسترده مردم مومن و با ایمان شهر لامرد به ویژه جوانان و نوجوانان و مسئولان در مصلای الغدیر با هدف ترویج فرهنگ قرآنی، انس و توجه مردم به آیات روح بخش قرآن کریم و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه و بین کودکان و نونهالان برگزار می شود.

💠گفتنی است؛ محفل انس با قرآن کریم، جزء خوانی، جلسات تفسیر و روخوانی کتاب مبین الهی در مساجد و حسینیه ‌‌ها نیز حال و هوای خاصی را به خود گرفته اند.

💫خبرنگار/ محمودصابری زاده

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x