اجتماعی استان تصاویر دین و اندیشه ورزشی

سربازان گمنام بی رسانه!!!

سربازان گمنام بی رسانه!!!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

تنها نیرویی که توسط امام خمینی(ره) به آنها لقب سربازان گمنام امام زمان عج داده شد، کارمندان وزارت اطلاعات می‌باشد.
کارمندان وزارت اطلاعات که الحق کاملا گمنام هستند، سربازان بی نام و نشان که حتی کارت شناسایی هم ندارند!! حتی قبر شهدای قویترین سرویس اطلاعاتی منطقه و کل غرب آسیا، قبرشان گمنام هست! آنها همه جا هستند و حضور دارند اما گمنام! شاید پدرتان یا برادرتان یا دوستتان یا همسایه شما باشد اما گمنام!!
سربازان گمنام امام زمان عج فرزندان ملت ایران بزرگ، نه رسانه ای دارند و نه بلندگویی دارند، نه روزنامه ای دارند و نه شبکه فضای مجازی که در مورد آنها بگوید و بنویسد و خاطرات و مصاحبه ها در مورد آنها نوشته شود، هیچ رسانه ای ندارند. در طول سال فقط در مواقع حساس که پای منافع ملی و امنیت ملی باشد خبری در رسانه ها می شنویم که به ملت آرامش می دهد و ترس و رعب را بر دل دشمنان می اندازد. ملت با شنیدن نام آنها احساس امنیت و آرامش می کنند، اما دشمن و منافقین با شنیدن نام آنها آنقدر دچار ترس و رعب می شوند گویا که صاعقه ای بر سرشان فرود آمده باشد، الحق که صاعقه بر سر دشمن هستند. با وجود سربازان گمنام امام زمان وزارت اطلاعات، امروز دشمنان و منافقین از سایه خود هم می ترسند! «حتما دشمنان متوجه این نکته‌ای که گفتیم هستند و تجربه اش کردند».
گرچه سربازان گمنام، بی نام و نشان و بدون رسانه هستند، اما با امنیتی که داریم حضور آنها را احساس می کنیم و همه ملت ایران رسانه آنها هستند.
با وجود سربازان گمنام امام زمان عج در وزارت اطلاعات و همراهی دیگر دستگاه های امنیتی، امروز ایران بزرگ اسلامی دارای امنیت پایدار می باشد.
و در آخر یادی کنیم از شهدای وزارت اطلاعات که شهادتشان هم مظلومانه بوده و هست. آنها با خدای بزرگ معامله کرده اند. گرچه بر روی زمین گمنام هستند اما در آسمانها آشنا هستند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x