اجتماعی بین الملل تهران چندر رسانه حقوق بشر سیاسی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

حقایق پشت پرده مسموم سازی دختران

حقایق پشت پرده مسموم سازی دختران

استاد عباس صیادی، در دیدار با خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، از پشت پرده ماجرای مسموم سازی دختران خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

استاد عباس صیادی، دردیدار باخبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، پیرامون مسموم سازی دختران پاسخ این سوال راباطرح یک سؤال پاسخ گفت ‌: چه کسانی پشت ماجرای مسموم سازی دانش آموزان دختر هستند؟ چرا ماجرا صد در صد برنامه ریزی شده و هدفمند است؟ بر خلاف ۸ سال پیش بعید نیست عامل مسمومیت را کُشَنده کنند … مهم !! حتما بخوانید؛ نزدیک ۱۵۰ روز پیش ماجرای مهسا امینی پیرامون درگذشت یک دختر، افکار عمومی در ایران را داغ می‌کند. به موازات آن یک آشوب زنجیره وار در ایران رخ می‌دهد که به شکلی مشکوک در آن، تمام کشته سازی.هایی که انجام می‌دهند پیرامون دختران نوجوان و جوان است.کمی بعد اولین دروغ قومیتی آشوب در یک مدرسه در شمال غرب کشور با کمک یک سلبریتی ورزشی در افکار عمومی داغ می‌شود. آن هم مدرسه ای که خیلی خیلی اتفاقی دخترانه بوده است.تا اینجای کار پر واضح است که یک بازی کاملا هوشمندانه می‌خواهد افکار عمومی را پیرامون کلمه ی “دختر” و “دختران” درگیر نگه دارد.

چه کسی یا کسانی پشت قضیه هستند؟ پر واضح است کسانی که تصور می‌کنند به بهانه‌ی آزادی های اجتماعی و “زن ستیز نشان دادن حکومت ایران” می‌خواهند این کشور را به چالش بکشند بر روی موارد فوق متمرکز بوده اند.بطور خیلی خیلی اتفاقی در ادامه این موج به یکباره خبری از یک مسمومیت مشکوک در قم رخ میدهد. خبر مربوط به مسمومیت در مدرسه ای دخترانه بوده است.کمی بعدتر خبر دوم، سپس سوم و چهارم و ماجرا از قم خارج شده؛ اما همچنان پیرامون “مدارس دخترانه” میچرخد….بررسی ها نشان می‌دهد که حدود ۸ سال گذشته این اتفاق عیناً در افغانستان رخ داده و در ولایت هرات و در چند ولایت دیگر بطور دنباله دار در یک بازه ی زمانی کوتاه تا چند هزار دختر دانش آموز دچار مسمومیتی می‌شوند که خطری نداشته است.بعدها برخی حدس می‌زنند که احتمالا طالبان از آنجا که مخالف مدرسه رفتن دختران است بر روی این مهم متمرکز شده است.

در ایران هم به یکباره بعد از ۸ سال، و پس از خوابیدن موج #ژینا موجی به راه می افتد تا بگوید: حکومت مذهبیِ طالبانیِ ایران مخالف رفتن دختران به مدرسه است و پشت این موج است.هیچکس هم فرصت نمیکند از خودش بپرسد:

حکومت مذهبی چه سودی از عصبی‌سازی این چنین افکار عمومی می‌برد؟

حکومت مذهبی چرا در این ۴۴ سال نگران نبوده و هر سال در دهه فجر پُزِ پیروزی‌های دختران با پوشش حجاب در عرصه‌های مختلف را داده و یک دفعه یادش افتاده محدودشان کند. حکومت مذهبی که پس از آلودگی هوا و سرما مدارس را غیر حضوری میکند اگر مخالف است چرا مدارس را غیر حضوری نمی کند.و….

توئیت مریم رجوی (به عنوان زن ستیز‌ترین فرقه ی تروریستی دنیا) چند روز پس از اولین مسمومیت ها در قم و توئیت حمید اسماعیل زهی (به عنوان زن ستیزترین روحانی اهل سنت در ایران) و دیگر چهره ها نشان می‌دهد که وطن فروش‌های زن ستیز به شدت از مسمومیت دختران سود میبرند.با این نگاه بعید نیست آنکه پشت مسئله هست نیز مانند آنها از آن سود ببرد…نکته اما اینجاست: چه کسی پشت قضیه است و به دنبال چیست؟فعلا برای قضاوت زود است اما می‌توان حدس زد در بین مخالفین جمهوری اسلامی، شخص یا گروهی که یک شبکه خرابکار به وسعت کشور ساخته با دو هدف پشت قضیه است:

۱️هدف کوتاه مدت: فعال کردن پروژه ی “ژینا”ی

به خون کشیدن کشور…پر واضح است که با مسمومیت چند دختر که همه پیرامونش عواملش ابهام دارند وطن دچار آشوبی شبیه پروژه_ژینا نمی‌شود.

مسئله اینجاست: حالا که همه تصور می‌کنند این حوادث مانند ماجرای ۸ سال قبل افغانستان بی خطر است، اگر عامل این جنایت دنباله دار نوع ماده ی سمی را عوض کند (که اگر هدف استارت زدنِ پروژه ی ژینای دو باشد بعید به نظر نمی‌رسد) قطعا افکار عمومی متاثر از این فضا دچار خشم و وحشت و ناراحتی خواهد شد….دشمنان میهن امید داشتند آشوب در کشور شعله بگیرد، سپس تجمعات خارج از کشور راه بیفتند. بعد رهبران اپوزیسیون درخواست کمک جهانی دهند، سپس اسرائیل زیرساخت های اتمی ایران را بزند…اینها هیچ کدام محقق نشد.آنها دنبال یک پروژه ژینای دو هستند.بعید نیست این ماجرا را علم کرده باشند که به همین ختم شوند.ماجرا را باید جدی گرفت و قاطعانه پیگیری کرد…

آقای تحلیلگر

استاد_عباس_صیادی

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x