اجتماعی استان اصفهان حوادث مرکزی

فرمانده انتظامی اردستان :خط قرمز پلیس مبارزه با افرادی است که مخل نظم و امنیت جامعه باشند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :صادق زاده فرمانده انتظامی شهرستان اردستان در جلسه تعامل با اصحاب رسانه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت:ما سبزپوشان ٬ به خود می‌بالیم که در سنگر پلیس به مردم خدمت می‌کنیم و پیگیر برقراری نظم و‌امنیت در جامعه هستیم.

وی افزود: در بحث چهارشنبه آخرسال نیز بحث آموزش مردم در فضای مجازی و پیشگیری از حوادث توسط پلیس ٬ سازمان های امدادی و اصحاب رسانه بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان داشت: شما خبرنگاران به عنوان همکاران ما در بحث اطلاع رسانی و آموزش مردم بوده و امیدواریم مثل همیشه ما را در اجرای ماموریت ها یاری نمایند
فرمانده انتظامی اردستان گفت :ما سعی داریم در ایام نوروز با به کارگیری تمام توان ٬ استعداد و توانایی خدمت‌رسانی بهتری به خصوص مسافران نوروزی در سطح این شهرستان داشته باشیم و در ورودی شهرستان قصد راه اندازی ایستگاه نوروزی را داریم.
ایشان خاطر نشان نمود : خط قرمز پلیس ٬ برخورد با افرادی است که مخل نظم و امنیت جامعه هستند و ما جهت پیشگیری از جرائم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی ضمن تاکید برا اینکه نیروی انتظامی در موضوع برخورد با قاچاق مواد مخدر،قاچاق سوخت و برخود با افاغنه اقدامات خیلی خوبی انجام شده افزود :پلیس مواد مخدر در امسال خیلی از باندهای قاچاق مواد مخدر متلاشی و افراد متخلف دستگیر و به همراه مواد مکشوفه به مقامات قضایی شهرستان تحویل گردیده اند ٬ و همچنین در سال جاری دستگیری قاچاقچیان سوخت خارج از شبکه پنج برابر شده و در موضوع اتباع خارجی بیش از یک‌هزار نفر از اتباع که به صورت غیرقانونی در شهرستان اردستان ورود پیدا کرده بودند دستگیر و به خارج از مرز انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان در خصوص افزایش کلاهبرداران اینترنتی در فضای مجازی بیش از ۱۰۰ درصد
افزایش داشتیم افزود:پلیس فتا در بحث فضای مجازی بیش از ۱۰۰ درصد افزایش دستگیری کلاهبرداران اینتنرنتی را داشته‌ است و انها موفق شده اند بیش از ۵۲ درصد جرایمی که در فضای مجازی در شهرستان اردستان اتفاق افتاده پیگیری و بیش از ۹۹ درصد متهمین فضای مجازی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر و تحویل نمائیم.

جعفر فدائی اردستانی

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x