دسته‌بندی نشده

باحضور فرماندار استهبان، از نوجوانان فعال در حوزه فرهنگی مساجد شهرستان استهبان تجلیل شد

باحضور فرماندار استهبان، از نوجوانان فعال در حوزه فرهنگی مساجد شهرستان استهبان تجلیل شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :


در همایشی که با حضور یوسف کارگر فرماندار استهبان، حجت الاسلام شاهسوندی رئیس حوزه علمیه ،گنجی آزاد مسوول دبیرخانه قرآنی ،شهردار و رؤسای ادارات و سایر اعضا در محل فرمانداری تشکیل شد،فرماندار استهبان با تشکر از دست‌اندرکاران این همایش بویژه حجت الاسلام خاوری امام جمعه شهرستان و تبریک ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی گفت : تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان به فراگیر کردن قرآن کریم و نهادینه کردن آداب و فرهنگ قرآن کریم در بین افراد جامعه به ویژه خانواده ها از اهداف این همایش است.
وی با توجه به اینکه شهرستان قرآنی استهبان بیش از ۸۰ مسجد و حسینیه دارد اظهار داشت: ما نباید صرفاً به اینکه فعال قرآنی هستیم بسنده کنیم و باید در زندگی خود قرآن ودستورات قرآنی را پیاده نمائیم و نوجوانان را اهل قرآن و مساجد کنیم .
فرماندار استهبان ارتباط با نسل جوان در مساجد را موضوع مهم و باارزشی دانست و افزود: بهترین فضا برای تربیت جوانان مسجد است و عالی ترین محل برای هدایت جامعه است.
نماینده عالی دولت ادامه داد :در شرایطی که دشمنان با ترفندهای مختلف به دنبال ضربه به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و ارزشهای انقلابی و اسلامی هستند باید جوانان و نسل جوان را با فرهنگ شهادت و از خود گذشتگی و فداکاریهای ایثارگران و شهدا آشنا نمود تا از این راه بصیرت دینی و انقلابی مردم افزایش یابد.
این مقام مسئول افزود: جوانان و نوجوانان به عنوان نیروهای فعال، پرتلاش، آگاه، خلاق و متفکر نقش مهم و ارزنده ای در ساختار یک جامعه دارند و سرمایه آینده یک ملت محسوب می شوند که باعث پیشرفت و توسعه کشور اسلامی ایران می شوند.
در این همایش ۶۰ نفر از نوجوانان فعال در حوزه فرهنگی مساجد تجلیل شدند .

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x