اجتماعی بین الملل تهران چندر رسانه حقوق بشر دین و اندیشه

پیام تبریک رئیس سیاستگذاری سیاست خارجی فدراسیون روسیه در جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ولادت حضرت علی

دانیال سجودی رئیس سیاستگذاری سیاست خارجی فدراسیون روسیه در جمهوری اسلامی ایران ولادت حضرت علی راتبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دانیال سجودی رئیس سیاستگذاری سیاست خارجی فدراسیون روسیه در جمهوری اسلامی ایران پیام تبریک ولادت حضرت علی را صادر کردند.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

زندگی امیرالمؤمنین سر تا پا درس است. آن چیزی که در میان رفتارهای امیرالمؤمنین – که شامل همه‌ی خصلتهای نیک یک انسان و یک زمامدار است – انسان مشاهده میکند و برترینِ این خصوصیات برای امروز ماست، مسئله‌ی بصیرت‌بخشی و بصیرت‌دهی به کسانی است که نیاز به بصیرت دارند؛ یعنی روشن کردن فضا. مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

۱۳ رجب سالروز ولادت با سعادت امیرالمومنین علی علیه السلام و بزرگ مرد عدالت و معنویت، مظهر شجاعت و انسانیت و همچنین روز پدر را تبریک و تهنیت عرض مینمایم یقینا حضرت علی علیه السلام یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام صلوات الله علیه ، در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی آن ، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشته و عدالت بزرگترین شاخص بزرگ مردی است که در مسند قضاوت هیچگاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند.

ولادت حضرت علی(ع)بهانه ای است تا یادی کنیم از زحمات و دلسوزی‌های پدران عزیزمان،مردانی که در تمام دوران حیات خود همواره موفقیت و آینده روشن فرزندان عزیزشان را در تلاش و مجاهدت جستجو کرده و برای دیدن آرامش و خوشبختی فرزندانشان، خود را فدا می‌کنند.امید است با استعانت از خداوند منان، جامعه اسلامی با سرلوحه قرار دادن منش و سیره زندگانی حضرت علی(ع) و ائمه اطهار(ع) و تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تحکیم حکومت عدل الهی پیروز و سرافراز باشیم.

اینجانب میلاد باسعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر ارواحنا فدائک(عج) و محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) و روز پدر را به همه پدران این سرزمین تبریک و تهنیت عرض مینمایم و برای پدرانی که در قید حیاط نیستند طلب و مغفرت و آمرزش مسألت دارم .

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x