اجتماعی تهران چندر رسانه حقوق بشر دین و اندیشه

دومین سالگرد رئیس فقید اسبق بنیاد شهید لامرد برگزار شد

دومین سالگرد زنده یاد حاج عبدالرضا صابری زاده رئیس فقید اسبق بنیادشهید شهرستان لامرد با حضور آحاد مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری احوال نیوز :

🔸به گزارش خبرنگار محمود صابری زاده در لامرد ومهر، آئین دومین سالگرد زنده یاد حاج عبدالرضا صابری زاده رئیس اسبق فقید بنیاد شهید شهرستان لامرد با حضور دکتر موسوی نماینده مردم شهرستان های لامرد ومهر در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران اسبق لامرد اقایان جعفری و زارعی و تنی چند از مسولین محلی و آحاد مردم در شامگاه پنج شنبه در محله خندق شهر لامرد برگزار گردید.

🔶در این مراسم باشکوه حجت الاسلام محسن نوروزی بر ادامه مسیر بزرگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت که همان راه شهیدان است تاکید کرد و گفت: باید قدردان خون پاک شهیدان بود و الحق و الانصاف حاجی دین خود را به انقلاب ادا کرد و در این ایام وقتی میبینم در همین لامرد ۹۱۸ دانش اموز در مراسم اعتکاف شرکت می کنند نشات گرفته از پرورش پدران و مادران اینچنینی است.

🔸او خاطرنشان کرد: باید با شهیدان رفیق و با آنها مانوس شد تا نورانیت شهدا را در زندگی خود لمس کنیم.

🔶وی اذعان کرد: ارتباط تنگاتنگ با خانواده های معظم شهدا در دوران مسولیت و پسامسولیت این مرد بزرگ الگویی مدیریتی است که خیلی از خانواده های شهدا این مهم را به خاطر دارند.

🔸حجت الاسلام نوروزی، مرحوم حاج عبدالرضا صابری ‌زاده را تربیت یافته مکتب سیدالشهدا و امام راحل دانست و گفت: حاجی در عمر پرکت خود برای رضای خدا قدم برمی داشت و این مسیر را با علاقه خویش و پشتکار انجام می داد.

🔶وی تصریح کرد: حاجی چه در نمازجمعه که خواستگاه شهیدان است و چه در بحث ستاد راهیان نور و چه یادواره های شهدا شرکتی فعال داشت و نام و یاد خاطره ایشان برای همیشه زنده است.

🔸وی افزود: نباید دست از دامن شهیدان و امام شهیدان کوتاه کرد زیرا همین امر باعث رشد معنویت شما و عاقبت به خیری شما عزیزان خواهد بود.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x