اجتماعی استان تصاویر مرکزی

کوله پشتی های حاوی تریاک

کوله پشتی های حاوی تریاک

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان”نایین” از کشف ۴ کوله پشتی حاوی ۱۱۲ کیلو تریاک و دستگیری ۴ متهم در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ هادی کیان مهر در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نایین حین گشت زنی در یکی از محور های مواصلاتی به ۴ نفر که به صورت پیاده همراه با کوله پشتی هایی در حال عبور از بیابان های حاشیه جاده بودند مشکوک شده و به آن ها دستور ایست دادند.

وی افزود: افراد کوله بر بدون توجه به دستور ایست مأموران اقدام به فرار کرده که با هوشیاری و اقدام به موقع مأموران متهمان دستگیر و در بازرسی از کوله پشتی های همراه آنان ۱۱۲ کیلو تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت توسط ماموران خستگی ناپذیر پلیس دنبال می شود و به شهروندان توصیه می کنیم هر گونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

محمد‌امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x