پنجاه وپنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی درلامرد برگزار شد

در پنجاه و پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی لامرد: دبیر ستاد بزرگداشت روز و هفته لامرد معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، به نقل از خبر جنوب لامرد پنجاه و پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان لامرد با حضور اعضای حقیقی و حقوقی و میهمانان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد جواد آزاد امام جمعه و رئیس شورا با موضوع ” برنامه های پیشنهادی دستگاههایی اجرایی جهت برش شهرستانی نقشه مهندسی فرهنگی فارس در سالن اجتماعات شهید انصاری حوزه علمیه رضویه لامرد برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام والمسلمین آزاد امام جمعه و رئیس شورا به فلسفه وجودی شورای فرهنگ عمومی پرداخته و اظهار داشتند: فلسفه وجودی شورای فرهنگ عمومی که عالی ترین شورا در حوزه فرهنگی است، شناسایی ظرفیت ها و برنامه ریزی برای تقویت آن و شناخت آسیب ها و تهدیدها و راه حل های مقابله با آن است که باید در جهت رفع این معضلات تلاش نمود.

وی به دغدغه های مردم متدین ما در حوزه بدحجابی در این روزها پرداخته و گفتند: سابقه مردم متدین ما در حوزه عفاف و حجاب نشان می دهد که وضعیت پوشش امروز در برخی اماکن عمومی وارداتی است.

دکتر سید موسی موسوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز گفتند: من قائلم که اگر از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی به خوبی استفاده بشود و دوستان کمال و تمام پای کار باشند و دغدغه مند عمل کنند، برنامه های شاخص و مثبتی در حوزه فرهنگ انجام خواهد گرفت.

محمد هنرپیشه دبیر شورای فرهنگ عمومی نیزضمن ارائه گزارشی از اجرای مصوبات جلسه ۵۴ شورا در خصوص روز لامرد و برش شهرستانی نقشه مهندسی فرهنگی استان فارس ، ابلاغ دبیری ستاد بزرگداشت روز لامرد را به آقای اسماعیل مصلی نژاد که توسط ریاست محترم شورا تهیه شده بود را قرائت و به ایشان تقدیم نمودند.

در ادامه جلسه ابراهیم حیاتی طی گزارشی از ستاد برگزاری مسابقات منطقه ای قرآن کریم به میزبانی شهرستان لامرد اظهار داشتند: در شرایط حساسی قرار گرفته ایم که هجمه دشمن در خصوص مسائل ارزشی فراوان است و همه باید کمک کنیم که این رویداد قرآنی و ارزشی به نحو احسن اجرا شود.

✅همکاری دستگاههای اجرایی به آموزش و پرورش در خصوص برگزاری مسابقه منطقه ای قرآن کریم و جمع بندی نهایی برنامه های پیشنهادی دستگاههای عضو (برش شهرستانی نقشه مهندسی فرهنگی فارس) از جمله مصوبات پنجاه و پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان لامرد بود.

خبرنگار/ محمودصابری زاده

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x