کمک گرفتن از اراذل برای مخفی کردن اختلاس / دریافت ۸۰ میلیون برای ساکت کردن هر مدیر!

کمک گرفتن از اراذل برای مخفی کردن اختلاس / دریافت ۸۰ میلیون برای ساکت کردن هر مدیر!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی تهران بزرگ: یکی از هلدینگ‌های بزرگ کشور که ۵۰ تا ۶۰ هزار نفر در آن مشغول به کار هستند با تغییر گروه مدیریتی خود درگیر موضوع اختلاس مالی می‌شود.
ماجرا از آن قرار است که گروه مدیریتی قبلی هنگامی که جابجا می‌شوند رقم ۱۵۰ تا ۲ هزار میلیارد تومان را اختلاس می‌کنند و هنگامی که مدیران جدید از این موضوع باخبر می‌شوند، مدیران قبلی اقدام به تهدید و ترساندن آنها با کمک گرفتن از اراذل و اوباش می‌کنند.
قرار می‌شود تا هر سوژه‌ای را که این اراذل از سر راه بردارند و یا وادار به سکوت کنند رقم ۸۰ میلیون تومان وجه دریافت کنند. این اراذل خانه مدیر فعلی را به آتش می کشند و پسر یکی دیگر از مدیران را که حدودا ۲۶ سال دارد به قصد مرگ کتک می زنند. همچنین خودروی منشی شرکت را که از تمام جزئیات و موارد مالی و رابطه‌های پنهان این شرکت باخبر بوده است را به آتش می کشند.
یک عملیات ۴۰ دقیقه‌ای به صورت همزمان در سه استان کشور انجام شد و تمامی این گروه اراذل و اوباش دستگیر شدند. اراذل و اوباش این پرونده لیدرهای که اراذل و اوباش سطح یک تهران هستند به جرم خود اعتراف کرده وکلای مدیران جدید در حال پیگیری و تکمیل اسناد و مدارک اختلاس هستند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x