اجتماعی استان تصاویر حوادث مرکزی

اعتراف سارقان به ۳۰ فقره سرقت خودرو

اعتراف سارقان به ۳۰ فقره سرقت خودرو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۲ سارق خودرو با ۳۰ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان اصفهان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص مأموران انتظامی کلانتری ۱۹ اصفهان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند ۲ سارق را در ارتباط با این سرقت ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده تاکنون به ۳۰ فقره سرقت خودرو اعتراف کرده که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با سارقان و مخلان نظم و امنیت جامعه به شهروندان توصیه کرد : با رعایت هشدارها و توصیه های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت مانع رسیدن سارقان و افراد سود جو به اهداف مجرمانه خود شوند همچنین در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x