اجتماعی استان بین الملل تصاویر دین و اندیشه سیستان و بلوچستان فرهنگ و هنر

جواد لاریجانی: مسجد مکی مصداق مسجد ضرار است/ عبدالحمید پروژه دشمنان ایران را پیش می‌برد

جواد لاریجانی: مسجد مکی مصداق مسجد ضرار است/ عبدالحمید پروژه دشمنان ایران را پیش می‌برد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

تحلیلگر مسائل سیاسی و بین‌الملل: در دوره اصلاحات به عبدالحمید میدان دادند و در مواردی که او امروز فکر می‌کند که توانمندی دارد فراموش کرده که این توانمندی ها مرتبط با کجا بوده.
در مورد تحریکاتی که امروز مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه مسجد مکی زاهدان انجام می‌دهد دولت‌های روحانی و خاتمی مسئولیت مهمی دارند.
اساس کار ما بر این نیست که به مسائل فرقه‌ای دامن نزنیم اما عبدالحمید به‌طور کلی فاقد حیثیت علمی است و مدام به تمامِ تحریکات اجانب و فرقه‌های مختلف دامن می‌زند.
این نیاز امروز وجود دارد که جبهه انقلاب با عبدالحمید تعارف را کنار بگذارد؛ او نمی‌تواند در داخل ایران باشد و بگوید که من ایرانی هستم ولی در کشور سیاست دشمنان ایران را پیش ببرد.
خدمتی که جمهوری اسلامی در منطقه سیستان و بلوچستان کرد در تاریخ این خطه بی‌نظیر است؛ خانمها به مدرسه فرستاده شدند. بهترین دانشگاه‌ها تاسیس شد، بیمارستان ساخته شد.
دشمن زنان در منطقه سیستان و بلوچستان همین مولوی عبدالحمید و اطرافیان‌شان هستند؛ اینها برای زنان ارزش قائل نیستند.
مسجد مکی کاملاً مصداق مسجد ضرار است یعنی دقیقاً محل توطئه؛ از آنجا حرف‌های متعفن بیرون می‌آید. حرفهای کسانی که در بیرون مرزها علیه اسلام توطئه می‌کنند.
برای پیامبر هم تخریب مسجد ضرار که توسط عده‌ای برای اشاعه افکار انحرافی درست شده بود خیلی سخت بود اما دستور داد تا خرابش کنند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x