اجتماعی استان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

درس بزرگ مکتب حضرت فاطمه (س) دفاع از ولایت است

درس بزرگ مکتب حضرت فاطمه (س) دفاع از ولایت است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی استان در پیامی ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) درس بزرگ مکتب آن حضرت را دفاع از ولایت عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در پیام سردار محمدرضا میرحیدری که به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) صادر شده آمده است:

« بدون شک حضرت فاطمه (س) اولین شهید راه ولایت است و تنها کسی است که بیشترین فداکاری و جان نثاری را در راه دفاع از ولایت امیر المومنین (ع) از خود نشان داد.بنابر این راه حضرت فاطمه زهرا (س) پیروی از دستورات ولی امر زمان و حفاظت از این مقام عالی رتبه است.

امروز بزرگ ترین درس مکتب حضرت فاطمه و پیام تاریخی ایشان به ما دفاع از ولایت است و همانطور که این بانوی بزرگ اسلام تا پای جان از ولی امر زمان خود دفاع و در این راه شهید شد، در عصر حاضر هم وظیفه ما این است که در خط مقدم دفاع از ولایت فقیه باشیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ ننماییم.

به مسئولان هیئت های مذهبی توصیه می کنم از فرصت این ایام استفاده کرده و بابیان سیره و روش زندگی ائمه اطهار به خصوص حضرت فاطمه زهرا (س) به تبیین جنگ شناختی و ترکیبی دشمن و ابعاد فتنه اخیر علیه ملت بزرگ ایران بپردازند و مردم را با اهداف دشمن در این جنگ و راهکارهای مقابله با آن بیش از پیش آشنا نمایند.

جانب فرا رسیدن سالروز شهادت جانسوز پاره تن پیامبر اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا(س) را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، نائب برحقش مقام معظم رهبری و همه شیعیان و پیروان آن حضرت تسلیت می گویم و از همگان دعوت می کنم در مراسم تشییع و بدرقه شهدای گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس که مانند ام الائمه در گمنامی به شهادت رسیدند شرکت کرده و با آرمان های عزیزان تجدید پیمان ببندند.»

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x