اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده مرکزی

مدیر عامل آبفای استان اصفهان خبر داد؛ تقویت شبکه آبرسانی شمال شاهین شهر و شهر گرگاب

مدیر عامل آبفای استان اصفهان خبر داد؛ تقویت شبکه آبرسانی شمال شاهین شهر و شهر گرگاب

مدیر عامل آبفای استان اصفهان پس از حضور  نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در این منطقه از  طرح مطالعاتی تقویت شبکه آبرسانی شمال شاهین شهر و گرگاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، مدیرعامل آبفای استان اصفهان با اشاره به  بازدید نماینده مردم شاهین شهر، میمه وبرخوار ازطرح های آبفا در این منطقه گفت: پس از بررسی های صورت گرفته مقرر شد  درآینده نزدیک مکاتباتی با آبفای کشور در خصوص طرح مطالعاتی تقویت شبکه آبرسانی به شمال شاهین شهر و گرگاب صورت  گیردوبه مباحث فنی پیرامون احداث مخزن ۲۰ هزار متر مکعبی در این منطقه نیز اشاره  شود.همچنین در نظر گرفته شده  در اسرع وقت  نسبت به تکمیل مخزن ، اجرای خطوط انتقال واحداث ایستگاه پمپاژ شاپور آباد  اقداماتی انجام پذیرد.

حسین اکبریان در ادامه این بازدید به اجرای خط انتقال آب به روستای جهاد آباد پرداخت و اظهار داشت: پیش بینی می شود  در آینده نزدیک بیش از ۳ هزار واحد مسکونی در منطقه جهاد آباد احداث شود بنابراین بایددر این راستا چگونگی انتقال آب شرب به این منطقه در دستور کار قرار گیردکه در این زمینه می طلبد سایر دستگاهها در مهیا نمودن زیر ساخت های لازم با  آبفای استان اصفهان نهایت همکاری را داشته باشند.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سعی شده با تلاش جهادگونه همه صنعت گران آبفا که مبتنی بر دانش و تکنولوژی روز است،  خدمات رسانی به همه مردم در سطح شهرها و روستاهای استان ارتقاء یابد.

مدیرعامل نقطه قوت آبفای استان اصفهان را برخورداری از نیروی انسانی متخصص، کارآمد و تلاش گر دانست و گفت: خوشبختانه با استفاده از این ظرفیت قادر خواهیم بود زمینه خدمات آبفا را هر روز بیش از گذشته در استان توسعه دهیم.

در این بازدید یک روزه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از چگونگی خدمات رسانی آبفا به منطقه شاهین شهر، میمه و برخوار مدیر عامل آبفای استان اصفهان گفت: رویکرد آبفا برای خدمات رسانی پایدار و نوین به آحاد مردم، مشارکت  وهمکاری همه فعالان این صنعت در سطح استان اصفهان است.

وی پس از حضور در دهستان حسن رباط، پیگیر تامین پایدار آب شرب این روستا شد و در این جلسه مصوب گردید: در آینده نزدیک پس از انجام  مطالعات صورت گرفته تخصیص و چگونگی برداشت آب از منابع زرکان به منظور تامین پایدار آب شرب حدود یک هزار و۷۲۶ نفر از اهالی دهستان حسن رباط اجرایی شود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه از طرح های آبفا در منطقه شاهین شهر، میمه و برخوار   پس ازبازدید از محله برم شاهین شهر خواستار خدمات زیربنایی آبفا در این منطقه شد و اعلام کرد: برآورد ها حاکی ازآن است که در این منطقه بیش از ۱۰ هزار نفر ساکن شوند، بنابراین تدابیر لازم از سوی آبفا برای خدمات رسانی به مردم در این محله  باید در دستور کار قرار گیرد.

حسینعلی حاجی دلیگانی  در این سفر نیز خواستار ارتقای کمی و کیفی آب شرب شهر میمه شد و در این جلسه مصوب گردید: زمینه های انتقال آب از چاه شماره یک و دو میمه به مخزن شهر میمه صورت گیرد تا بدین صورت آب شرب این منطقه از لحاظ کمی و کیفی نسبت به گذشته ارتقاء یابد.

مریم نظری

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x