اجتماعی استان فرهنگ و هنر قم مرکزی

از برگزیدگان جشنواره ایده های فناورانه از سوی بسیج دانشجویی استان قم تقدیر بعمل آمد

از برگزیدگان جشنواره ایده های فناورانه از سوی بسیج دانشجویی استان قم تقدیر بعمل آمد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

جشنواره ایده های فناورانه استان قم در دانشکده فارابی برگزار گردید‌. برگزار کنندگان این جشواره بسیج دانشجویی استان قم، از دانشکده فارابی معاونت پژوهش، پارک علم و فناوری و انجمن علمی مدیریت خطی مشی و سیاست گذاری عمومی و از مجموعه مدیریت شهری مرکز پژوهش های شورای شهر و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری بودند‌.


برگزاری جشنواره ایده های فناورانه با توجه به شعار سال و لبیک به سخنان مقام معظم رهبری صورت گرفت.جشنواره ایده های فناورانه در سوم خرداد در افتتاحیه دریافت ایده ها شروع و تا ۱۶ آذر به مناسبت روز دانشجو دریافت ایده ادامه داشت.در این جشنواره ۲۲ ایده دریافت شد که ۷ ایده به عنوان ایده برتر و ۶ ایده به عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند از بین این ۷ ایده ۳ ایده به عنوان برگزیدگان انتخاب شدند و در هفته پژوهش در ۲۳ آذرماه مورد با حضور مسئولین استانی مورد تقدیر قرار گرفتند.
طرح های برگزیده نهایی:۱. حسین جعفری دانشجوی دکترا از دانشگاه شهاب دانش با طرح مولد پلاسمای فلزی پالسی با کاربرد در عملیات از یاد برداشت نفت ۲. محمدمرادی دانشجوی دکترا دانشگاه قم با طرح سیستم جامع آموزش کودکان با استفاده از اینترنت اشیاء ۳. داریوش بابامیر بابلی از دانشگاه حکمت با طرح تخته ویژه تاشو با کاربرد مدیریت افراد نیازمندی های سالمندان و ناتوانان بودند.


کلمات کلیدی این جشنواره عبارت بودند از: جشنواره های ایده فناورانه نمایشگاه شرکت های دانش بنیان بسیج انجمن علمی مدیریت خطی مشیرویای ایرانی دانشکدکان فارابی

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x