اجتماعی استان اقتصادی دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

بازدید رئیس کمیته امداد از فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق محروم

بازدید رئیس کمیته امداد از فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق محروم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس کمیته امداد در بازدید از فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق محروم استان اصفهان بر ضرورت همکاری مراکز نیکوکاری و خیران با گروه‌های جهادی تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد با حضور در مناطق شرق استان اصفهان از اقدامات گروه‌های جهادی فعال در منطقه بازدید کرد.
بختیاری در این بازدید، یکی از افتخارات کمیته امداد را تمرکز و توجه به تفکر بسیجی و فعالیت‌های جهادی دانست و گفت: بسیج، جمله «ما میتوانیم» را زنده نگه داشت و در سخت‌ترین مراحل، موانع را برطرف کرد.
رئیس کمیته امداد افزود: یکی از برکات نظام اسلامی، تشکیل گروه‌های جهادی است که داوطلبانه به مناطق محروم سفر می‌کنند و مشغول خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم می‌شوند.
وی بر حمایت کمیته امداد از گروه‌های جهادی فعال در مناطق محروم تاکید کرد و ادامه داد: هم‌افزایی مراکز نیکوکاری و خیریه‌ها با گروه‌های جهادی همکار با کمیته امداد ضروری است.
رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: می‌توان با ایجاد هماهنگی و استفاده از ظرفیت‌های قابل توجه جهادگران در همه عرصه‌ها به ویژه اشتغال، به عنوان راهبران شغلی و هدایتگران کارآفرینان در مشاغل، به جامعه هدف خدمات مطلوبی ارائه کرد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x