اجتماعی استان اقتصادی تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

پرداخت ۸ هزار و ۵۳۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان

پرداخت ۸ هزار و ۵۳۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

قرض الحسنه امداد ولایت در ۸ ماهه سال جاری بالغ بر ۸ هزار و ۵۳۰ فقره تسهیلات، به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان استان اصفهان پرداخت کرد.
سید مجتبی حجازی مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، ترویج فرهنگ قرض الحسنه و اختصاص تسهیلات بدون کارمزد را بر شرایط معیشتی، اشتغال، درمان، مسکن و… اقشار کم درآمد و نیازمند موثر دانست و اظهار داشت: در ۸ ماهه سال جاری، بیش از ۱۰۷ میلیارد و ۱۶۶ میلیون تومان در قالب ۸ هزار و ۵۳۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان استان اصفهان پرداخت شده است.
حجازی با ارائه گزارش عملکرد ۸ ماهه این صندوق، گفت: با هدف گره گشایی و حمایت از مددجویان بیش از ۵۳ میلیارد و ۶۶۱ میلیون تومان تسهیلات، به ۵ هزار و ۹۰۸ نفر از خانواده های نیازمند پرداخت شده است.
وی با توجه به اهمیت پایداری اشتغال در خودکفایی مددجویان، افزود: در این حوزه ۹۷۴ فقره تسهیلات به ارزش ۲۸ میلیارد و ۶۴ میلیون تومان به طرح های اشتغال افراد تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان اختصاص یافته است.
سید مجتبی حجازی تسهیلات قرض الحسنه را اساسا با هدف فراهم آوردن شرایطی برای رفع مشکلات مالی افراد نیازمند خواند و افزود: برای رفع مشکل مسکن مددجویان هزار و ۱۸۹ فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۶۲۹ میلیون تومان ارائه شد و در حوزه درمان نیز پرداخت ۱۵۵ فقره تسهیلات به ارزش یک میلیارد و ۶۶۷ میلیون تومان، التیام بخش بیماران نیازمند بوده است.
مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان اصفهان، درباره خدمات این نهاد به دانش آموزان و دانشجویان، گفت: ۳۰۴ فقره تسهیلات در موارد فرهنگی به ارزش ۳ میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان پرداخت شده است.
حجازی در پایان گفت: نیکوکاران و همشهریان عزیز می توانند برای افتتاح حساب به شعبه مرکزی این صندوق واقع در خیابان چهارباغ پایین، ابتدای خیابان عباس آباد و یا باجه های مستقر در دفاتر کمیته امداد سراسر استان مراجعه و ضمن بهره مندی از کلیه خدمات بانکی بدون ربا در امر خیر حمایت عزتمندانه از نیازمندان نیز سهیم شوند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x