اجتماعی استان تصاویر فرهنگ و هنر ورزشی

این عکس را دوست ندارم

این عکس را دوست ندارم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

شادی همه مردم پس از بازی زیبای ملی پوشان کشورمان در جای جای میهن عزیزمان باعث ایجاد صحنه های بسیار زیبا گردید و بعد از چند ماه پمپاژ سیاه نمایی و ناامیدی توسط دشمنان، طراوت و خوشحالی وافری به همه بخشید.

اما به این تصویر نگاه کنید که توسط خبرگزاری دولتی ایسنا منتشر شده است، همه این زنان و دختران که چندین زن چادری و محجبه و چند زن کم حجاب ولی با پوشش تا حدودی قابل قبول دور یک زن کشف حجاب کرده جمع شده اند و حلقه شادی زده اند!

نکته بسیارخطرناک، این عادی سازی های مردم خصوصاً زنان و دختران محجبه برای حضور عادی زنان کشف حجاب در جامعه است!

قضیه ای که باید دقیقاً برعکس باشد و این جماعت اندک و وقیح توسط مردم باید طرد شوند و به آنها تذکر داده شود نه اینکه همه دور همین شخص جمع شوند و حلقه شادی درست کنند.

تساهل و تسامح مردم مذهبی خود به رواج ویروس بسیار خطرناک بی حجابی در جامعه کمک خواهد کرد حالا به هر بهانه ای باشد.

متأسفانه خبرگزاری هایی که وابسته به نهادهای انقلابی هم هستند و از بیت المال ارتزاق میکنند دانسته یا ندانسته به این عادی سازی بسیار خطرناک دارند کمک می کنند که جای هزار تاسف و شرمساری دارد و دقیقاً پازل دشمن در حیازدایی در جامعه را تکمیل می کنند.

از مردم مخصوصاً اقشار مذهبی انتظار می رود از هرگونه عادی سازی و قبح زدایی از کشف حجاب ها جلوگیری نمایند و با این حرف که فضا عوض شده است و بگذارید مردم راحت باشند اجازه ندهیم دشمن به خیال شوم خود که همان عادی سازی این کشف حجاب در جامعه است برسد.

احسان بخش

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x