اجتماعی استان اقتصادی تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

ضرورت راه‌اندازی داشبورد مدیریتی زکات در استان اصفهان

ضرورت راه‌اندازی داشبورد مدیریتی زکات در استان اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس کمیته امداد بر ضرورت راه‌اندازی داشبورد مدیریتی زکات در استان اصفهان تاکید کرد و گفت: جذب منابع و هزینه‌کرد زکات باید به درستی برای خیران و نیکوکاران شفاف‌سازی شود.
سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد با حضور در جلسه شورای زکات استان اصفهان با آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان دیدار و گفتگو کرد.
وی در این دیدار با تقدیر و تشکر از همدلی و وفاق موجود بین مسئولان و مردم استان اصفهان، گفت: برای تهیه داشبورد مدیریت زکات در اصفهان باید برنامه‌ریزی شود تا جذب منابع و هزینه‌کرد زکات به درستی برای عموم نیکوکاران شفاف‌سازی شود.
رئیس کمیته امداد با اشاره به ظرفیت‌های خوب استان اصفهان در حوزه‌های مختلف، تاکید کرد: برای توانمندسازی مددجویان باید به سمت ترویج پرداخت زکات بین عموم مردم حرکت کنیم.
بختیاری با ارائه گزارشی از خدمات کمیته امداد به مددجویان، ادامه داد: یکی از اولویت‌های امداد برای خودکفایی مددجویان، ایجاد اشتغال است که سال گذشته در این زمینه ۳۰۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شد.
آیت‌الله طباطبائی‌نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان نیز در این دیدار با اشاره به آیه ۱۰۳ سوره توبه، اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم یکی از وظایف حاکم اسلامی را ترویج سنت حسنه زکات میان مردم عنوان کرده و این امر را مایه رشد و آرامش انسان‌ها می‌داند.
وی با تاکید به این اصل، حضور خیراندیشانه مردم اصفهان را در همه زمینه‌ها چشمگیر توصیف کرد و افزود: ماموریت اصلی شورای زکات استان، فرهنگ‌سازی و تبلیغ مناسب برای پرداخت این واجب الهی است.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x