اجتماعی استان تصاویر کردستان

فوری پیام سری سپاه به اقلیم کردستان/ ایران آماده آغاز عملیات زمینی

فوری پیام سری سپاه به اقلیم کردستان/ ایران آماده آغاز عملیات زمینی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

استقرار تروریست های جدایی طلب در اقلیم کردستان عراق سال ها موجب اعتراض و نارضایتی مردم و مسئولان جمهوری اسلامی ایران بوده و این نارضایتی در سالیان گذشنه بارها با طرف عراقی و مقامات محلی اقلیم در میان گذاشته شده است.

تهدیدات استقرار این تروریست ها در سالهای اخیر وارد مرحله جدیدی شده و است و موجب شده تا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی رویکرد جدیدی را برای مقابله با این تروریست ها در دستور کار قرار دهند.

در اغتشاشات اخیر نقش تجزیه طلبان مستقر در اقلیم بر همگان واضح بوده و جمهوری اسلامی چندین مرتبه هشدار هایی به میزبانان آنان داده و هر بار با بی توجهی و کم کاری طرف مقابل مواجه شد.

پس از بررسی و اطمینان مقامات از نبود عزم کافی در اقلیم کردستان برای اخراج این مزدوران از مرز های ایران، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران طی سلسله عملیات های موشکی و پهپادی مواضع این تروریست ها را در سرتاسر اقلیم کردستان به آتش کشیدند.

طی اطلاعات به دست آمده در آخیر حمله موشکی به تروریست های تجزیه طلب، به صورت همزمان پیامی سری برای سران اقلیم ارسال شده و از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای آغاز پیشروی و حمله زمینی به مقر تروریست ها در خاک عراق خبر داده است.این پیام پیشتر نیز در دیدار سردار اسماعیل قاانی و چند تن از مقامات عراقی به سران اقلیم منتقل شده است.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x