اجتماعی بین الملل تصاویر سیاسی مرکزی

اعضای شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال قرار بود از قطر به ایران منتقل میشدند!

اعضای شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال قرار بود از قطر به ایران منتقل میشدند!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

یک شبکه ی دیگر از همکاران سعودی اینترنشنال بازداشت شده اما فعلا رسانه ای نشده است.
ارتباط متلاشی شدن شبکه ی هندیِ موساد در قطر با سعودی اینترنشنال
.

امروز خبری در رسانه ها منتشر شد که حکایت از ممنوعیت حضور سعودی اینترنشنال در جام جهانی قطر داشت.
خبری که با توجه به تلاش های کارمندان این شبکه ی نجس سعودی برای جلوگیری از حضور ایران در جام جهانی قطر، به شدت مورد توجه قرار گرفته است.
در روزهای گذشته ایران به طور رسمی سعودی اینترنشنال را سازمان تروریستی اعلام کرده است. همزمان با این ماجرا این بحث به شکلی جدی در لندن، ریاض و همچنین قطر مطرح شده که نوعِ مواجهه ایران با این ماجرا قرار است چگونه باشد و چه چیزی در انتظار اعضای این شبکه است.

تقریبا همه بر این باورند که اعضای این شبکه یا به زودی مانند (زم ، ریگی ، حبیب اسیود ، جمشید شارمهد و …) در ایران خواهند بود و یا در خیابان‌های اروپا توسط دشمنان ایران حذف می‌شوند تا به جمهوری اسلامی نسبت داده و برای تخریب جایگاه این کشور از آن استفاده شود…
در همین خصوص و همزمان با برگزاری جام جهانی در قطر پیامی از سوی ایران به طرف قطری منتقل میشود.
در این پیام تاکید میشود که در صورت حضور سعودی اینترنشنال‌ها در قطر، ایران قطعا و یقینا هر اقدامی که لازم باشد را علیه اعضای این شبکه انجام داده و با اعضای این گروه تروریستی برخورد کرده و مقصد نهایی آنها تهران خواهد بود.

ایران در این پیام به طرف قطری تاکید می‌کند که تمرکز تیم ملی و سیاسی نشدن فضا توسط سعودی اینترنشنال برای این کشور مهم است و طبیعتا اگر تصمیم ایران این باشد که دست به اقدامی بزند، این مهم برای قطر هزینه ساز خواهد و جام جهانی را به حاشیه خواهد برد.
به شکلی که توجه دنیا از مسئله ی جام جهانی به حاشیه پرت شود…

همزمان با اعلام این پیام از سوی ایران خبری دیگر از قطر به دنیا مخابره شد.
این خبر اشاره داشت به بازداشت یک شبکه‌ی سه نفره(بخوانید هشت نفره) ی هندی در این کشور که به جرم جاسوسی برای موساد در آستانه جام جهانی بازداشت شده اند.
خبری که نشان می‌دهد قصد آنها هر چیزی میتوانسته باشد.
مثلا ممکن بوده روی حذف یک مهره متمرکز شوند و در حالی که دنیا خیره به قطر است، توجه ها را از جام جهانی به چیزی دیگر پرت کنند.
انتشار این خبر در قطر و انتقال پیام تهران به دوحه کافی بود تا قطری ها بفهمند مسئله ی “حاشیه سازی” برای جام جهانی صد در صد جدی بوده و یک فاجعه می تواند در پیش باشد.

این رخداد باعث میشود قطری ها با توجه به تاکید ایران بر اینکه هزینه ی هر اتفاقی با میزبان است، تصمیم بگیرند محدودیت هایی را برای حضور کارمندان سعودی اینترنشنال در این کشور در دستور کار قرار دهند…
این اما همه ی ماجرا نیست.
در داخل ایران ، در منطقه ، در فرامنطقه و در پایتخت انگلستان تمهیداتی از سوی سرویس اطلاعاتی برای برخورد با اعضای این سازمان تروریستی در دستور کار قرار گرفته است.
ابعاد منطقه و فرا منطقه ای این مهم به یاری خدا به زودی رسانه ای خواهد شد.
اما در خصوص شبکه ی این گروه در ایران دو اتفاق مهم در ایام اخیر رخ داده است.

اتفاق اخیر بازداشت الهام افکاری بوده است.
الهام بیش از حد تصور در کمپین “تحریم ورزش ایران” در داخل کشور برای سعودی اینترنشنال کار کرده است.
به موازات بازداشت او شبکه ی همکار سعودی اینترنشنال (که بخشی از فعالیتش غیر رسانه ای بوده) نیز متلاشی شده است. شبکه ای که ابعاد فعالیت های ان متفاوت تر و قابل تامل تر بوده و جزئیاتش به زودی رسانه ای خواهد شد.
آنهایی که ادکلن زده و شیک در مقابل دوربین نشسته و مسیر را برای رسمیت دادن به تجزیه طلبهای منفور و تکفیری های شپشو فراهم کردند روی خوش نخواهند دید.
هیچ کدام از کارمندان سعودی اینترنشنال از سلمان رشدی برای غرب مهم تر نیستند.
به یاری خدا آخرین برگ دفترِ زندگی خائنین به وطن “سرخ” نوشته خواهد شد….

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x