اجتماعی استان تصاویر خراسان رضوی دین و اندیشه فرهنگ و هنر

معاون خادمیاری دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان تاکید کرد: چابکی کانون خبر و فضای مجازی در تعامل بیشتر و توان افزایی کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان

معاون خادمیاری دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان تاکید کرد: چابکی کانون خبر و فضای مجازی در تعامل بیشتر و توان افزایی کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

نشست برنامه ریزی و هم اندیشی کانون تخصصی خبر و فضای مجازی با مسئولان دبیرخانه کانون های خدمت رضوی اصفهان برگزار شد.
نشست صمیمانه اعضا خبر کانون تخصصی خبر و فضای مجازی استان قدس رضوی اصفهان با حضور معاون خادمیاری دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان و مسئول کانون تخصصی خبر و فضای مجازی آستان قدس رضوی اصفهان و جمعی از یاوران و خادمیاران رضوی فعالی در این حوزه برگزار شد.
به گزارش آستان نیوز از اصفهان ، مسئول کانون تخصصی خبر و فضای مجازی آستان قدس رضوی اصفهان در جمع یاوران و خادمیاران رضوی فعال در حوزه تخصصی خبر و فضای مجازی استان اصفهان گفت: امروز در عصر ارتباطات قرار داریم و پیروز جنگ نرم اخبار و ارتباطات کسانی هستند که بتوانند در این حوزه از تمامی ابزار ارتباطی استفاده بهینه داشته باشند.
مهدی ستوده اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم در این حوزه ابزار به‌روز ارتباطی را در اولویت قرار دهیم و با استفاده از تمامی شبکه‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی و آگاهی از خدمات انجام شده توسط خادمیاران را به نمایش بگذاریم.
به گفته ستوده esfahanrazavi.ir یک پایگاه اینترنتی به‌عنوان منبع اطلاع‌رسانی اخبار و گزارش‌های مربوط به فعالیت‌های کانون‌های خدمت رضوی و اقدامات دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان است.
وی افزود: باوجوداینکه تنها ۴ ماه از راه‌اندازی سایت اصفهان رضوی می‌گذرد شاهد افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو گوگل و رنکینگ آن بوده‌ایم.
مسئول کانون تخصصی خبر و فضای مجازی آستان قدس رضوی اصفهان تصریح کرد: در سال‌های فعالیت این کانون تلاش کرده‌ایم آموزش و ارتقا سطح خادمیاران و یاوران رضوی را در دستور کار قرار دهیم.
ستوده با بیان اینکه بدون جهاد تبیین حقیقت، افکار عمومی در ظلمت و فضای غبارآلود باقی خواهد ماند عنوان کرد: این موضوع ضرورت عملکرد به‌موقع و مناسب کانون تخصصی خبر و فضای مجازی را نمایش می‌گذارد.
وی در پایان افزود: خادمیاران و یاوران کانون تخصصی خبر و فضای مجازی استان اصفهان توانسته‌اند با تولیدات خود در سطح کشور رتبه‌های برتر را از آن خود کنند.
مسئول کارگروه خبر کانون تخصصی خبر و فضای مجازی آستان قدس رضوی اصفهان نیز در این نشست به برخی از مشکلات پیش روی اعضا کانون و رابطان خبری در حوزه تهیه و ارسال خبر اشاره کرد و خواستار تعامل و همکاری بیشتر کانون‌هایی محله‌ای با کانون تخصصی خبر و فضای مجازی به‌منظور عملکرد دقیق‌تر و بهتر فعالیت خادمیاران شد.
زهره سادات طالقانی تصریح کرد: تسهیلگری در راستای فعالیت سایت اصفهان رضوی در گرو ثبت این سایت و ثبت قانونی و رسمیت بخشی به آن است.


وی با بیان اینکه امروز رسانه مهم‌ترین تأثیرگذاری را بر شکل‌گیری افکار عمومی دارد و تولید محتوا بسیار مهم است اظهار داشت: کارگروه خبر با برخورداری از روزنامه‌نگاران و خبرنگاران حرفه‌ای و تلاش‌های مستمر و خالصانه، از رتبه‌های برتر کانون‌های خدمت رضوی در سطح کشور بوده است
طالقانی افزود: ضروری است تا در ادامه فعالیت اصفهان رضوی ارتباط میان مسئولان عرصه‌ها با خبرنگاران کانون خبر و فضا مجازی بیشتر و بهتر شود.
ضرورت راه‌اندازی کانون خبر و فضای مجازی در شهرستان‌های استان اصفهان
معاون خادمیاری دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان نیز در این نشست پس از شنیدن پیشنهادات و نظرات اعضا گفت: بدون شک حضور کانون تخصصی خبر و فضای مجازی بسیار اثرگذار و لازم است چرا که اگر خبری از خدمات انجام شده توسط ۱۸ کانون دیگر توسط این کانون منعکس نشود تمام فعالیت‌ها ابتر باقی خواهد ماند.
سید محمدحسین امامی با بیان اینکه کانون تخصصی خبر و فضای مجازی اصفهان توانسته است عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد اظهار کرد: این موضوع باعث شده توقع از این کانون برای انعکاس اخبار هر روز بیش از گذشته شود.
وی در مورد ارتقا آموزش‌ها به اعضا توضیح داد: در پی توافق با بسیج اساتید مقرر شده از ظرفیت اساتید برای آموزش‌های تخصصی بیشتر بهره‌مند شویم.
امامی تأکید کرد: برقراری ارتباط بیشتر با کانون‌های محله‌ای و کانون‌های شهرستان‌ها برای دریافت اخبار در اولویت قرار داده شود.
وی ادامه داد: به‌زودی کانون خبر و فضای مجازی در شهرستان‌ها راه‌اندازی خواهد شد.
امامی در ادامه روایتگری و مستندسازی را رویکردی اساسی کانون خبر و فضای مجازی دانست که باید توجه ویژه‌ای نسبت به آن صورت گیرد.

کاویانی خانم خبرنگار:
معاون خادمیاری دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان با تقدیر از عملکرد مسئولان و فعالان کانون تخصصی خبر و فضای مجازی گفت: باید برای نهادینه‌کردن فرهنگ و اخلاق رضوی با تمامی ابعاد معنوی آن تلاش و همکاری شود و در تولید محتوای خبری به‌تمامی فعالیت‌های تخصصی کانون‌ها همچون فعالیت‌های جهادی، نذر و وقف، سلامت، حقوقی، تبلیغی، امور خیرین، محرومیت‌زدایی توجه ویژه صورت پذیرد.
در پایان از سوی کانون تخصصی خبر و فضای مجازی استان اصفهان هدایایی به رسم یاد بود به مسئول روابط عمومی و معاون دبیرخانه کانون های خدمت رضوی آستان قدس رضوی اهدا شد.
لازم به ذکر است قطعه شعری توسط مسئول روابط‌عمومی دبیرخانه آستان قدس رضوی اصفهان، آقای خامسی پور در وصف این جلسه سروده شد که در ادامه می‌خوانید:
با دعوت اصحاب رسانه
رفتیم به جمع نیک‌نامان
یک گردهمایی صمیمی
با عشق به سلطان خراسان

اول سخن “اِنّنا سمعنا”
بعد از کلمات نغز قرآن
یک چند کلام هم شنیدیم
از کار و عملکرد عزیزان

استاد ستوده طرحِ کوتاه
از وضعیتِ روال کردند
وانگاه یکی‌یکی عزیزان
طرح نظر و سؤال کردند

این جمع که خادم‌الرضایند
در حرفه خود یگانه هستند
با عشق به خدمتند مشغول
اهل خبر و رسانه هستند

سرباز و فداییان کشور
در جبهه جنگ‌های نرمند
حالا که فقط جهاد تبیین
وقتش برسد مرد نبردند

تقدیم ز ” خامسی” به ایشان
این نغمه ناب عاشقانه
توفیق رفیق راهتان باد
در سایه آن پیر زمانه

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x