ایران برای اولین بار در مسابقات جهانی مینی گلف شرکت می کند

ایران برای اولین بار در مسابقات جهانی مینی گلف شرکت می کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

احمدرضا دلیران فیروز رئیس انجمن مینی گلف جمهوری اسلامی ایران و عضو کمیته رسانه فدراسیون جهانی مینی گلف گفت: با تایید کمیته اجرایی فدراسیون جهانی مینی گلف، شهر اوپسالا سوئد به عنوان میزبان مسابقات جهانی مینی گلف در ماه آگوست سال ۲۰۲۳ انتخاب شد.

عضو کمیته رسانه فدراسیون جهانی مینی گلف در ادامه افزود: آخرین دوره مسابقات جهانی مینی گلف در سال ۲۰۱۹ در شهر ژوژوانگ چین برگزار شده بود که به علت پاندمی کرونا این مسابقات در سال ۲۰۲۱ برگزار نشد.

دلیران فیروز گفت: این مسابقات بالاترین سطح مسابقات جهانی مینی گلف است که به طور معمول هر دو سال یکبار برگزار می‌شود و مقرر شد مسابقات این دوره از ۲۲ تا ۲۶ آگوست در باشگاه بان گلف شهر اوپسالا سوئد برگزار شود که این باشگاه مینی گلف یکی از قدیمی ترین باشگاه های مینی گلف جهان با قدمتی ۹۰ ساله است.

عضو کمیته رسانه فدراسیون جهانی مینی گلف در ادامه افزود: این مسابقات در زمین های مینیاتوری و فلت برگزار می شود و فدراسیون جهانی مینی گلف مشتاقانه منتظر است تا جهان ورزش مینی گلف را دوباره برای مسابقات جهانی گرد هم بیاورد و کمیته رسانه فدراسیون جهانی مینی گلف در نظر دارد حضوری فعال به جهت پوشش رسانه ای این رویداد مهم برای علاقمندان به این رشته جذاب در سراسر جهان فراهم آورد.

احمدرضا دلیران فیروز رئیس انجمن مینی گلف جمهوری اسلامی ایران در پایان گفت: برنامه داریم که برای اولین بار تیم ملی مینی گلف ایران به مسابقات جام جهانی اعزام شود و از هم اکنون برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی و اردوهای آماده سازی بازیکنان در دو بخش بانوان و آقایان به جهت حضور پرقدرت در مسابقات جهانی مینی گلف ۲۰۲۳ اوپسالا سوئد را برنامه ریزی کرده ایم.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x