اجتماعی استان اقتصادی تصاویر خراسان رضوی مرکزی

شناسایی فرار مالیاتی ۱۳۰ مودی حقیقی

شناسایی فرار مالیاتی ۱۳۰ مودی حقیقی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

احمد رضا مدبر نیا، مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ و شش ماهه اول ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۳۰ مودی حقیقی در مرحله دادرسی قرار گرفته‌اند که پرونده‌ این اشخاص مورد بررسی قرار می‌گیرد تا موارد فرار مالیاتی این‌ پرونده‌ها و میزان مالیات‌هایی که باید مطالبه و پرداخت شود را مشخص کنیم.

وی در خصوص پیش‌بینی سهم مشخص شده برای خراسان رضوی در زمینه تفکیک حساب‌های شخصی از تجاری افزود: سهمیه اعلام شده در مورد تفکیک حساب‌های شخصی در سطح کشوری بوده و همچنان در سطح استانی اعلام نشده، اما به محض اعلام، ما اطلاع رسانی‌های لازم را در این زمینه خواهیم داشت.

مدبر نیا درباره میزان درآمدهای مالیاتی استان در ۶ ماه ابتدای سال جاری خاطر نشان کرد:  میزان درآمدهای مالیاتی در ۶ ماهه اول سال که برای استان محقق شده ۶۸۵۰ میلیارد تومان است که وصولی مالیات در این ۶ ماه، نسبت به سال گذشته ۶۹ درصد رشد داشته است.

مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی تصریح کرد: در کشور ۹ میلیون و ۳۰۰ دستگاه پوز به پرونده‌های مالیاتی متصل شده‌اند و ۹ میلیون نیز از درگاه‌های الکترونیکی و دستگاه‌های پوز که به پرونده‌های مالیاتی متصل نشدند از مدار خارج شده و غیر فعال شدند.

مدبرنیا با اشاره به اقدامات اداره کل امور مالیاتی استان در مبارزه با فرار مالیاتی عنوان کرد: اداره‌ای تحت عنوان اداره مبارزه‌ با فرار مالیاتی تشکیل شده که اقدامات خود را در راستای ماده ۱۸۱ انجام می‌دهد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x