اجتماعی استان بین الملل تصاویر سیاسی فرهنگ و هنر مازندران مرکزی

بیانیه هسته بین‌الملل استان مازندران در جواب به بیانیه جو بایدن

بیانیه هسته بین‌الملل استان مازندران در جواب به بیانیه جو بایدن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

در پی وقوع ناآرامی‌های روزهای اخیر در برخی نقاط کشور، جو بایدن رئیس جمهور ایالت متحده آمریکا با انتشار بیانیه‌ای نسبت به محدودیت آزادی و حقوق بشر در ایران احساس نگرانی کرده و اعلان داشته که کشورش در کنار مردم ایران برای دستیابی به سرویسهای امن و آزاد اینترنتی خواهد بود.
باید گفت آنچه که آقای بایدن وعده‌اش را به مردم ایران میدهد، همانی است که اسلاف او از روئسای پیشین ایالات متحده برای مردم افغانستان و عراق و سودان و … به سوغات برده و نتیجه‌ای جز جنگ‌های خانه‌مان سوز، ویرانی، بی ثباتی و تاراج ثروت‌های ملی این کشورها نداشته است.
آقای بایدن؛ طعم حقوق بشر ادعایی شما را باید از کودکان هیروشیما و ناکازاکی پرسید.
آقای بایدن؛ مفهوم دموکراسی مدنظر شما را باید از دانش آموزان به خاک و خون کشیده شده و مردمان هزاره جویا شد.
آقای بایدن، معنی کمک‌های انسان دوستانه‌تان را باید از بیماران سرطانی و کودکان پروانه‌ای که به واسطه‌ی تحریم‌های ظالمانه شما درد می‌کشند، پرسید.
آقای بایدن، وعده آزادی شما را امثال سوکارنو در اندونزی، مصدق در ایران و آلنده در شیلی چشیده‌اند.
و آقای بایدن؛ البته بهترین شخص برای راستی آزمایی صحت ادعای نگرانی شما از دسترسی آزاد و همگانی به خدمات اینترنتی کسی نیست جز رقیب دیروزتان دونالد ترامپ.
همانی(دونالد ترامپ) که حتی دوره مسئولیتش در کاخ سفید به پایان نرسیده؛ تمامی حسابهای کاربری‌ او و نزدیکانش در توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی مسدود و پخش زنده مصاحبه مطبوعاتی‌اش از تلویزیون سراسری آمریکا قطع گردید.
پس لطفا گزافه گویی نکنید:
هدف شما و سایر بازیگران پشت صحنه خارجی نه‌تنها مقابله با نظام جمهوری اسلامی و سرنگونی، که تجزیه و نابودی ملت ایران است، چرا که تاریخ نشان داده غرب و در راس آن ایالات متحده آمریکا با پیشرفت ملتهای مستقل مخالف است.‌

هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی استان مازندران

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x