استان اصفهان حوادث مرکزی

اجرای طرح پاک سازی نقاط آلوده توسط مأموران کلانتری ۱۱ بلوار دانش آموز اردستان

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از اجرای موفقیت آمیز طرح ذوالفقار و پاک سازی نقاط آلوده توسط مأموران کلانتری ۱۱ بلوار دانش آموز خبر داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز صادق زاده فرمانده انتظامی اردستان اظهار داشت در راستای اجرای این طرح ، مراتب پس از هماهنگی با مقام قضائی با نظارت مستقیم فرمانده انتظامی شهرستان ، از طریق مرکز فرماندهی و‌ کنترل به کلیه یگان های انتظامی شهرستان ابلاغ گردید .

وی در ادامه افزود:در این راستا مأموران کلانتری ۱۱ بلوار دانش آموز اردستان موفق به کشف و ضبط مقدار ۱۰۰ لیتر مشروبات الکلی دست ساز از یک باب منزل مسکونی در شهر اردستان و دستگیری یک نفر متهم گردیدند.

سرهنگ صادق زاده خاطر نشان نمود : مشروبات الکلی دست ساز کشف شده تحویل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان اردستان و متهم نیز به همراه پرونده متشکله جهت تعیین تکلیف تحویل مقامات قضایی شهرستان گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان در خاتمه گفت : پلیس در راستای برقراری نظم در جامعه و تأمین امنیت مردم از تمام توان خود استفاده می نماید و لازمه موفقیت در این امر مهم ، همکاری مردم از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ می باشد.

جعفر فدائی اردستانی

انتهای پیام/

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x