اجتماعی استان بین الملل تصاویر سیاسی مرکزی

سیدحسن خمینی: اعتراض حق قانونی است اما اغتشاش ریشه در دسیسه‌های دشمن دارد

سیدحسن خمینی: اعتراض حق قانونی است اما اغتشاش ریشه در دسیسه‌های دشمن دارد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

تردید نباید داشت که بین «اعتراض» که حق قانونی هر شهروند است، با «اغتشاش» که ریشه در دسیسه های دشمنان مردم دارد، تفاوت وجود دارد.
اعتراض، نشان زنده بودن جامعه‌ای است که برخی از آسیب‌ها را بر نمی‌تابد، ولی آشوب و هنجارشکنی آن هم وقتی توسط رسانه‌هایی عاری از دلسوزی برای ملت ایران بر آتش آن دمیده می‌شود، ثمره‌ای جز حاکمیت افراطی گری و یا هرج و مرج ندارد.
فراموش نکنیم که رسانه‌هایی که امروزه میدان دار ایجاد شقاق در میان ما شده‌اند یا تاریخی سراسر دشمنی با ما دارند و یا از جایی ارتزاق می‌کنند که همواره ایران و ایرانی را ضعیف و زبون خواسته است.
ما چاره‌ای نداریم جز اینکه همراه و همدوش یکدیگر زندگی کنیم. همه ما با هر سلیقه و نگاهی، یک ملت ایم؛ با سلایق متفاوت و با هدفی واحد.
سربلندی کشورمان، با زندگی مسالمت‌آمیز با هم و ایستادگی در مقابل آنان که ذلت ما را می‌خواهند محقق می‌شود.
باید با هم گفت و گو کنیم؛ جناح‌ها با مردم، و حاکمیت با آنانی که دیگر گونه می‌اندیشند. و صد البته تردید نکنیم که ستیز با دین و جنگ با آنچه در منظر مردم «ارزش دینی» شناخته می‌شود، همانند جنگ با آزادی و رفاه به یک اندازه ابتر و ناممکن است.
گفت‌وگو تنها راه برون رفت از بن‌بست‌های اجتماعی است.
شخص رهبر انقلاب اسلامی که علاوه بر جایگاه حقوقی از ویژگی های ممتاز اخلاقی برخوردارند و از سرآمدان روزگار خود هستند، برای همه کسانی که با معظم له از دور یا نزدیک آشنایی دارند دارای احترام ویژه ای هستند و برای بخش‌های بزرگی از مردم از چنان احترامی برخوردارند که توهین به ایشان مانع بزرگ هر نوع تفاهم و گفت‌وگوست.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x