اجتماعی استان اقتصادی تصاویر قم

ادعای گروهک انانیموس مبنی بر افشای موجودی حساب محمدرضا استادی نماینده رهبری و امام جمعه قم و موجودی ۱۹ رقمی آن

ادعای گروهک انانیموس مبنی بر افشای موجودی حساب محمدرضا استادی نماینده رهبری و امام جمعه قم و موجودی ۱۹ رقمی آن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

ساعاتی پیش رسانه های معاند مدعی شده‌اند گروهک انانیموس موجودی حساب محمدرضا استادی نماینده رهبری و امام جمعه قم را افشا کرده است و موجودی آن ۱۹ رقمی است!

اما با یک سرچ ساده هم می‌توان یافت که شخصی به نام استادی امام جمعه قم نیست. در حال حاضر، سه امام جمعه در قم به عنوان خطیب جمعه حضور دارند: سید محمد سعیدی، علیرضا اعرافی و سید هاشم حسینی بوشهری. سعیدی امام جمعه اصلی قم و نماینده مقام معظم رهبری در استان قم می‌باشد.

رسانه ها به همین راحتی از جهالت مردم استفاده کرده و شایعات را در جامعه ترویج می‌دهند. متاسفانه افراد نیز بدون تحقیق همان مطالب را بازنشر می‌دهند!

جالب است بدانید مبلغی که ادعا شده متعلق به امام جمعه قم هست از میزان دارائی ثروتمندترین شخص جهان بیشتره! این مبلغ تقریبا معادل حدود ۳۳۰ هزار میلیارد دلار می‌باشد و ثروت ایلان ماسک ۲۶۳ میلیارد دلاره!

این گروه شماره کارت را هم تار کرده است! چون اصلا توان پیدا کردن شماره کارتی به نام محمدرضا استادی را ندارد!

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ناشناس

خودتون رو به نزنید اون ۱۰ تریلیارد تومان موجودی و این آقا هم امام جمعه سابق فم با یه جستجو ساده https://fa.wikishia.net/view/%D8%B1%D8%B6%D8%A7_%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%DB%8C

مهندس
بهادر

توی این سایت درباره ی آیت الله استادی هست و میتونید اطلاعاتش رو بخونید:
https://fa.wikishia.net/view/%D8%B1%D8%B6%D8%A7_%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%DB%8C

بصیرت

رضا استادی مقدم که اخونده با محمدرضا استادی که تو عکسه یکی نیست، تو اطلاعات بانکی اسم رو کامل مینویسن ، اما اسم اون محمد وجدانی رو سرچ کنید نتیجه های جالبتری میاد

ناشناس

وقتی میخواهید دروغ بگید، اول سرچ کنید همه اطلاعات موجود را پاک کنید. اینقدر دروغ گفتین این سالها که توی روز بگید روز هست دیگه کسی باور نمیکنه 🤭

صابر طباطبایی یزدی

این حساب کاربری ( با شناسه @YourAnonNews)، یکی از چندین کاربری است که در روزهای گذشته به دنبال اعتراض به کشته شدن مهسا امینی در حین بازداشت توسط گشت ارشاد، اقدام به انتشار تصاویر و مستنداتی از هک سایت‌ها و موسسات وابسته به حکومت جمهوری اسلامی می‌کنند.

ما اطلاعات موثقی درباره جزئیات فنی هک بانک ملت نداریم، اما رقمی که به عنوان موجودی حساب گفته شده نمی‌تواند درست باشد.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده توسط بانک مرکزی، حجم کل نقدینگی در پایان تیر ۱۴۰۱ در مجموع ۵۲۵۰ هزار میلیارد تومان است. این رقم شامل کل پول (اسکناس و سپرده‌های دیداری) و شبه‌پول (سپرده‌های قرض‌الحسنه و مدت‌دار) کل نظام بانکی است. با این حساب رقم اعلام شده ۸ هزار برابر کل آخرین آمار نقدینگی در ایران در پایان تیر ۱۴۰۱ است.

اما آنچه به عنوان موجودی حساب امام جمعه قم عنوان شده، حتی در مقایسه با آمارهای بین‌المللی هم غیرمنطقی است.

اگر رقم اعلام شده را بر حسب دلار آمریکا (با نرخ برابری تقریبی ۳۲ هزار تومان) بسنجیم به این نتیجه می‌رسیم که عدد اعلام شده به عنوان موجودی حساب امام جمعه قم حدود ۱/۳ میلیون میلیارد دلار است که تقریبا ۱۴ برابر کل تولید ناخالص داخلی جهان و ۵۷ برابر کل تولید ناخالص داخلی آمریکا ۲۰۲۱ میلادی است.

با این حساب تصویر منتسب به «موجودی حساب ۴۲ میلیارد میلیارد تومانی امام جمعه قم» را رد می‌کند و به آن نشان «شاخ‌دار» می‌دهد.

حسام

آقای محمد رضا استادی هم امام جمعه بوده هم نماینده ولی فقیه.یه سوال دارم چقدر گروه انانیموس رو میشناسین؟؟؟فونت های مالی یکسری از سرمایه داران هنوز توی صرافیها موجوده

هکر

این یک شایعه سایبری خود حکومته که ثابت کنه دروغه!
بعد استناد کنه که باقی حرفاشون هم دروغه!!
درسته که سواد خواندن این عدد گنده رو ندارند، لکن تحلیل منطقی اینه که گروه هکری اینقدر سواد داره که بدونه این رقم حتی در اقتصاد دنیا هم عجیبه و نیست! چه برسه به اقتصاد ایران!!!

اباب

حکومت دو نوعه تو با کدومی با حسینی یا یزیدی؟ نوع سومی دیگه وجود نداره.

10
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x