اجتماعی استان اصفهان دین و اندیشه سیاسی فرهنگ و هنر مرکزی

رئیس دادگستری اردستان:هر مسئولی که ویژگی‌های دولت سیزدهم اعم از انقلابی گری،با مردم بودن ،صادق بودن را نداشته باشد در اردستان جایگاهی ندارد.

طارمی رئیس دادگستری اردستان هر مسئولی که ویژگی‌های دولت سیزدهم از جمله انقلابی‌گری، با مردم بودن، صادق بودن و در بین مردم بودن را نداشته باشند از فرماندار شهرستان می‌خواهیم که پیگیری کنند و برای این افراد در شهرستان جایگاهی قائل نباشند که امیدواریم در اردستان چنین مسئولی نباشد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، ،مهدی طارمی در خطبه های پیش از نماز جمعه در جمع نمازگزاران گفت :مجموعه قضائی شهرستان اردستان در اجرای منویات مقام معظم رهبری و در راستای اجرای قوانین و مقررات برنامه‌ها و خط مشی‌ها و سیاست‌های برگرفته از اسناد و قوانین بالادستی در حوزه امور قضائی را اعلام خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: تمام اقدامات که در اردستان انجام خواهیم داد در راستای دو هدف خواهد بود یکی اجرای دقیق و صحیح قاطعانه عدالت و دیگری افزایش رضایت مندی عمومی ،و ضمن در این شهرستان مدیری که در عمل متعهد به منشور دولت رئیسی نباشد جایگاهی نخواهد داشت .

طارمی بیان کرد: در حوزه برخورد با جرایم و امور مرتبط بین نهادها و نهادها و قوه قضائیه، ضابطین قضائیه عام و خاص، همکاران ما در مجموعه انتظامی، معاونت اطلاعات سپاه شهرستان و اداره اطلاعات همراه با مجموعه دادگستری و دستورات دادستان و امورات صادر شده مسئول قضائی همراهی ویژه و بیش از پیش خواهند داشت.

وی در خصوص حوزه ترک فعل، خاطرنشان کرد: تمام نهادهای شهرستان از ظرفیت‌های رسانه‌ای شهرستان در خصوص علنی کردن شرح وظایف و دیگر موارد استفاده کنند و مردم را در تمام عرصه‌ها همیار خود بدانند.

رئیس دادگستری شهرستان اردستان در ادامه افزود: دادستان شهرستان در خصوص ترک فعل‌ها پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد و اگر ترک فعلی و یا خودداری از اجرای قوانین انجام شود، برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

طارمی ضمن دعوت از مردم جهت همکاری با قوه قضائیه افزود: از تمام مردم شهرستان می‌خواهم که خود را همیار مجموعه قضائی شهرستان بدانند و هر سو جریان در زمینه‌های مختلف از جمله زمین‌خواری و استفاده از موقوفات را به ما منعکس کنند تا برخورد و پیگیری‌های لازم انجام شود.

وی ضمن اشاره به موضوع طلاق در اردستان افزود: در موضوع طلاق و دعاوی خانواده، توهین و ضرب و جرح نیاز داریم که ارگان‌های فرهنگی شهرستان اردستان دلسوزانه‌تر و بیشتر از قبل وارد عمل شوند.

طارمی ضمن تاکید و حمایت از فرضیه امربه معروف و نهی از منکر در اردستان افزود:در حوزه جرائم اخلاقی هر چند در اردستان کم رنگ میباشد متولیان عرصه فرهنگ ورود کرده و خط مش با رویکرد پیشگیرانه تعریف کنند قوه قضائیه در این امر مهم حتما حمایت کرده چه قضائیه و چه معنویی ،و با مروجین و لیدرها در سطح مجازی این حوزه برخورد قاطع انجام خواهد شد.

جعفر فدائی اردستانی

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x