اجتماعی بین الملل تهران چندر رسانه

بازدید از نمایشگاه هوایی

هلنا راد بازیگر مجموعه آذین در جریان بازدید از نمایشگاه هوایی تهران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دردیدار خبرنگار احوال نیوز با هلنا راد.

هلنا از بازدید خود ازنمایشگاه هواپیمایی گفت :

نمایشگاه هوایی تهران که روبروی پارک ارم شهربازی که جایی برای تفریح و بازی کودکان و نوجوانان است نمایشگاه هوایی تهران مکانی برای نمایش هواپیما های قدیمی است و از مکان های دیدنی تهران به شمار می‌رود که تماشای آن برای عاشقان پرواز می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد.

اما زمانی که من برای بازدید رفته بودم متوجه ی چند نکته شدم که می توان با برطرف کردن آن نمایشگاهی جذاب تر و قشنگ تر مکانی تفریحی برای کودکان ، نوجوانان ، بزرگسالان می باشد.

۱_متاسفانه برخی از هواپیما های داخل نمایشگاه بسیار فرسوده و حتی بعضی از هواپیما ها قطعاتشان جدا شده بود که میتوان با بازسازی آنها و نمای اطراف هواپیماها با وسایل و امکاناتی تجهیز و جذاب تر کرد.

۲_می توان با نشان دادن برخی از تولیدات داخل مانند هواپیما های مسافر بری کوچک ، هواپیما های جنگی ، هلیکوپتر های ساخت داخل پهپاد های رونمایی شده و یا عکس آنها را در موزه داخل محوطه استفاده کرد.

۳_برای زیبا تر شدن مجموعه نمایشگاه و تبلیغات از تیزر های تبلیغاتی و معرفی نمایشگاه در سایت ها و.. به عنوان دست آورد های ملی و داشته های گذشته و تاریخ گذشته ی هوایی استفاده کرد.

۴_ایجاد راهی از مترو به نمایشگاه با پل هوایی از روی اتوبان و یا راههای دیگر برای آسان کردن رسیدن به نمایشگاه.

درکل بازید بسیار عالی به همراه برخورد و راهنمایی بسیار عالی مسئولین نمایشگاه و موزه روبرو شدم. با آرزوی سر افرازی و سربلندی ایران و خادمین هوایی ایران.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x