اجتماعی تهران چندر رسانه دین و اندیشه

پیام دانیال سجودی به مناسبت اربعین

دانیال سجودی دبیر کمیسیون امور مجلس کانون عالی کارفرمایی ایران پیام اربعین را صادر کرد.

به گزارش شیوا انصاری خبرنگارپایگاه خبری احوال نیوز:

دانیال سجودی دبیر کمیسیون امور مجلس کانون عالی کارفرمایی ایران ضمن صدور پیام اربعین : اربعین حسینی را به رهبر انقلاب اسلامی تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

اربعین، روز زنده نگه داشتن یاد و نهضت شهیدان کربلا است. اربعین، رمز ماندگاری نهضت پربار حسینی و اعلام پای بندی به مکتب سرخ عاشوراست.

روزی که پرچم سرخ پیام شهادت کربلا به دست قافله سالار کربلا حضرت زینب کبری (س) برافراشته شد ، تا نهضت سرخ حسینی جاودانه بماند .

حماسه حسینی عظمتی بزرگ را در تاریخ رقم زد و این نهضت اسلامی چراغ راه آزاد مردان و مبارزان راه ظلم در سرتاسر دنیا قرار گرفت و به بشریت درس مقاومت و ایثار و نپذیرفتن ظلم را داد.

نمونه واقعی تاثیر پذیری از نهضت حسینی، انقلاب شکوهمند اسلامی است که در تار پود آن حماسه حسینی و در خون آن مبارزه با ظلم و استبداد در جریان است.

از زیبایی های اربعین حرکت عاشقان و مشتاقانی است که با پای پیاده به هدف زیارت حضرت، مسافت های طولانی را طی می کنند و این حرکت در واقع نماد استکبار ستیزی ، استعمار ستیزی، ذلت ناپزیری و آزادی خواهی عاشقان و رهروان امام حسین (ع) است .

اینجانب فرارسیدن اربعین حضرت امام حسین علیه السلام و اولاد و اصحاب آن بزرگوار را بر تمامی مسلمین و انسان های آزاده جهان ، تسلیت عرض می نمایم . امید است از رهروان راستین و صدیق سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) باشیم .

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x