اجتماعی استان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر

بیانیه مجمع رهروان امربه معروف و نهی ازمنکر درخصوص فوت مهسا امینی

بیانیه مجمع رهروان امربه معروف و نهی ازمنکر درخصوص فوت مهسا امینی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

بسمه تعالی

ابتدای کلام، فوت مرحومه مهسا امینی باعث تأسف شد اما نکته قابل توجه ای که در این خصوص وجود دارد، دایه از مادر عزیزترانی است که الفاظی که سالیان سال واجدالشرایطش بودند را برای دیگران بکار میبرند ودراین مسیر نظام و دولت وفراجا را مورد توهین قرار می دهند.

اینکه درکشور بی قانونی باشد خواست افساد طلبهاوسلبریتهای منفی نگری است که مگس صفتند.وبعضا بین وطن وبیرونند وهزینه ساز برای کشور ند

آیا فراموش کردند چند روز گذشته زن عفیفه کرد مرحومه شیلر رسولی چه قاطعانه پای عفتش جانش را گذاشت واین قلم به مزدان خفه شدند

آیا فراموش کردند که هم پیاله آن‌ها چطور با گلوله زن خودرا کشت واینها مست دنیا طلبی بودند.

هزاران نفری که بواسطه سیاست ها وبی تدبیرهای آنان در غصه زاینده رود وبورس و هفت تپه وصدها کارخانه تعطیل کرده و خیانت‌های نزدن واکسن از بین رفتند وان وقت مست قدرت فقط چشم به نوکری غرب دوخته اند.

امروز در اوج مشکلات برجای مانده از آن بی تدبیری ها دولتی مظلوم در حال کار است که هرروز بهانه ای برایش علم می کنند تا خرابکاری های خودشان برملا نباشد وصداالبته که این ترفندهای نخ نما دیگر جایی برای مردم ندارد.

ما مردم مطالبه گر ،ضمن ناراحتی از فوت این خانم وطلب غفران از خدا برای ایشان ضمن حمایت همه‌جانبه از پلیس و فراجا عمل به قانون وتقویت آنرا از آنها درخواست داریم.

از دولت محترم وشورای انقلاب فرهنگی درخواست داریم مصوبات جلسات ۴۲۷و۸۲۰ خود را بصورت ویژه دنبال کند وطرح های ایجابی مثل طرح جامع عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر که بدون تنش قابل اجراست را زمینه انجام شدن آن محقق شود.

بی شک نه در این حادثه که در همه قضایا از قوه قضاییه درخواست داریم برخورد لازم با آنان که هرروز در شیپور ناامیدی می دمند وسالیان سال عامل بدبختی ها، عقب گردها بوده اند را به سزای اعمالشان برساند.واین حادثه را در عین بی طرفی همیشگی شفاف سازی کامل انجام دهند.وبه اطلاع مردم شریف برسانید.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x