اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

حمایت ۶۰ میلیارد تومانی خیران اصفهانی در طرح اطعام و احسان حسینی

حمایت ۶۰ میلیارد تومانی خیران اصفهانی در طرح اطعام و احسان حسینی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

اصفهانی ها از ابتدای ماه محرم تاکنون در طرح اطعام و احسان حسینی بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان به صورت نقد و کالا مشارکت داشته اند.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، عباسعلی زارعان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با ارائه گزارشی از اجرای طرح اطعام و احسان حسینی گفت: این طرح همچون سال های گذشته با هدف کمک به معاش مددجویان تحت حمایت و نیازمندان سطح استان، با همکاری و مساعدت خیران، مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه، مساجد و هیئات مذهبی در حال اجرا است.

عباسعلی زارعان، در ادامه گفت: نیک اندیشان اصفهانی از ابتدای ماه محرم تاکنون در طرح اطعام و احسان حسینی، بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان به صورت نقد و کالا مشارکت داشته اند.

وی با اشاره به اینکه این طرح تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، افزود: خیران با همکاری مراکز نیکوکاری کمیته امداد در این مدت، ۲۴هزار و ۴۳۱ بسته معیشتی و ۹۵۲هزار و ۶۹۰ پرس غذای گرم به نیازمندان اهدا کرده اند.

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان، با قدردانی از مساعدت نیکوکاران، گفت: هم استانی های نیک اندیش می توانند تا پایان ماه صفر کمک های انسان دوستانه و خیرخواهانه خود را در قالب طرح اطعام و احسان حسینی از طریق مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان و یا با شماره گیری #۰۳۱۸۸۷۷ بدست نیازمندان واقعی برسانند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x