اجتماعی استان بین الملل تصاویر مرکزی ورزشی

شایعه ای به رنگ واقعیت؛ کی روش در آستانه هدایت تیم ملی ایران!

شایعه ای به رنگ واقعیت؛ کی روش در آستانه هدایت تیم ملی ایران!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

کی روش به نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ نزدیک‌ونزدیک‌تر می‌شود.
طی ساعات اخیر برخی از همکاری فدراسیون فوتبال ایران با کارلوس کی روش خبر دادند و گفتند این سرمربی ۶۹ ساله پرتغالی در جام جهانی ۲۰۲۲ قرار است روی نیمکت تیم ملی بنشیند. بین اسپورت نیز در خبری فوری ادعا کرده فدراسیون فوتبال برای امضای قرارداد با کی روش به توافق نهایی دست یافته است. باید منتظر باشیم و ببینیم آیا کی روش پس از دوره هشت ساله‌اش در تیم ملی، برای بار دوم به ایران بازمی‌گردد یا نه.
مسئولان فدراسیون فوتبال برای آغاز مذاکرات با کارلوس کی روش تماس گرفتند. طی روزهای گذشته شایعه مذاکره ایران با کارلوس کی روش به گوش می رسید اما اولین ارتباط با این مربی امروز برقرار شد. از داخل فدراسیون خبر می رسد مسئولان فدراسیون فوتبال امروز در حاشیه جلسه هیات رییسه با کارلوس کی روش تماس تلفنی گرفتند.
گویا پس از مطرح شدن موضوع احتمال قطع همکاری با دراگان اسکوچیچ و بازگرداندن کارلوس کی روش به تیم ملی، برخی اعضای هیات رییسه از مهدی تاج و مهدی محمدنبی خواستند قبل از هرگونه اقدامی ابتدا از موضع کارلوس کی روش مطلع شوند. برابر با خبرهای رسیده به طرفداری مسئولان فدراسیون امروز با کارلوس کی روش تماس گرفتند و نظر او را برای همکاری با تیم ملی جویا شدند. گویا کی روش برای پاسخ نهایی به این پیشنهاد و آغاز مذاکرات چند ساعت از فدراسیون زمان خواسته است.
تاج در خصوص اینکه هواداران انتظار دارند تکلیف تیم ملی هرچه زودتر مشخص شود و اگر قرار است اسکوچیچ یا کی‌روش در جام جهانی سرمربی تیم ملی باشند، معرفی شوند، گفت: سه‌شنبه هفته گذشته با عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شده و چهارشنبه سر کار آمده‌ام. پنج‌شنبه و جمعه تعطیل بود هرچند ما در محل کار حضور داشتیم. از شنبه سه روز اداری داشتیم. شاید تا فردا این موضوع را تعیین تکلیف کنیم. فکر نمی‌کنم سریع‌تر از این کاری اتفاق بیفتد. با وجود تمام شانتاژها همه حواس ما به پرچم، کشور، میهن سرافرازی ایران در جام جهانی است.
تاج در خصوص اینکه اکنون همه باید دست به دست هم بدهند تا جدا از نام تاج آرامش در فوتبال کشور حاکم شود و این روزها صحبت از کارلوس کی‌روش در میان است، عنوان کرد:‌ یکی از بهترین اتفاقات فوتبال ما در زمان کی‌روش رقم خورد. شاید نظرهای متفاوتی وجود داشته باشد اما ارزیابی عمومی از این اتفاق مثبت است. فکر می‌کنم در ۲-۳ روز آینده یا فردا هیأت رئیسه فدراسیون تصمیماتی در مورد تیم ملی خواهد گرفت اگر اجازه بدهید من تا همین‌جا صحبت کنم. شاید همین موضوع کافی باشد.
محمد جماعت مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران پیامی در فضای مجازی منتشر کرد. او در توئیتر خود نوشت: به سوای تمام زنده بادها و مرده بادهای هواداری درباره تیم ملی و کادر فنی آن، هیأت رییسه فدراسیون فوتبال با توجه به جمیع جهات و ابعاد، بهترین تصمیم را با توجه به صرف و صلاح فوتبال کشور خواهد گرفت …
علاوه بر این، بعضی از رسانه‌های داخلی مدعی شده‌اند فدراسیون فوتبال با کی روش به توافق رسیده و این مربی با قراردادی تا پایان جام جهانی هدایت تیم ملی را بر عهده خواهد داشت. باید دید در نهایت موضع رسمی هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در قبال تیم ملی چه خواهد بود و از جلسه امروز چه نتیجه‌ای بیرون می‌آید.

علیرضا اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x