اجتماعی استان اصفهان دسته‌بندی نشده فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

آیین بهره برداری از  خط چهارم تندرو و سامانه هوشمند حمل‌ونقل عمومی


آیین بهره برداری از  خط چهارم اتوبوس‌های تندرو و پایانه ترکیبی جی و سامانه هوشمند حمل‌ونقل عمومی با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری  احوال نیوز ، خط چهارم اتوبوس تندرو  BRT،  به طول ۱۸ کیلومتر از پایانه جی ، خیابان‌های هشت‌بهشت شرقی، هشت‌بهشت غربی، فرشادی، بلوار هشت‌بهشت، میدان امام حسین (ع)، شمس‌آبادی، شیخ‌بهایی، آتشگاه تا سه راه درچه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

خط چهارم اتوبوس تندرو جزو ۱۲ خط مصوب شهر اصفهان است که مدتی به‌صورت آزمایشی شروع به کار کرده و امروز ( چهارشنبه ۱۶ شهریورماه )به‌طور رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ؛ در این مراسم  از سامانه هوشمند حمل‌ونقل عمومی تحت عنوان « اصرو » با حضور شهردار ، رییس و اعضای شورای شهر اسلامی رونمایی شد  ، این سامانه به نحوی طراحی شده است از طریق این نرم‌افزار ابتدا موقعیت مکانی شهروند نمایش داده و سپس نزدیک‌ترین اتوبوس و زمان رسیدن آن به مسافر اطلاع رسانی می‌شود که از طریق نصب ۵۰ دستگاه مانیتورینگ در ایستگاه‌ها به صورت محدود به شهروندان خدمت رسانی میگردد.


همه شهروندان برای دانلود می‌توانند به درگاه اینترنتی شهرداری اصفهان به آدرس my.isfahan.ir مراجعه نمایند.

الهه کمالی

انتهای پیام /*

.
.

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x