کشف و ضبط بیش از ۱۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری چهار نفر متهم در اردستان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف و ضبط یک تن چهارصد کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک ،شیشه ،مرفین ،و قرض متادون، شربت متادون خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، سردار محمد رضا میر حیدری، امروز چهارشنبه نهم شهریور ماه در حایشه کشفیات مواد مخدر در فرماندهی انتظامی اردستان اظهار داشت:باتلاش نیروهای انتظامی استان اصفهان و در ۲ عملیات جداگانه بیش از ۱۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان اردستان کشف و ضبط شد.

وی در ادامه افزود:در ۲۴ ساعت گذشته با تلاش نیروهای انتظامی استان اصفهان، خراسان جنوبی و کهگیلویه و بویراحمد ۲ باند قاچاق موادمخدر که از شرق و جنوب کشور به سمت تهران در حال حرکت بود متوقف شدند.

وی افزود: نیروهای پلیس در عملیات اول حدود ۷۲۰ کیلوگرم #تریاک، ۲۵۰ کیلوگرم #شیشه و ۵۳ کیلوگرم #مرفین کشف کردند. همچنین بیش از ۴۸ هزار قرص متادون و حدود ۲۵ لیتر شرب #متادون از سوداگران مرگ کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به جزئیات عملیات دوم پلیس در یک روز گذشته، تصریح کرد: در این عملیات حدود ۴۲۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند که مجموعاً ۱۴۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

میرحیدری با بیان اینکه در این عملیات‌ها ۳ دستگاه خودرو کشف و چهار نفر دستگیر شدند، گفت: در نیروی انتظامی مصمم هستیم در برخورد با قاچاقچیان مواد که عاملان قاچاق و توزیع مواد در سطح کشور هستند برخورد قاطع کنیم.

وی گفت: جوانان سرمایه‌های ارزشمند و اصلی این کشور هستند که هدف دشمنان از بین بردن این عزیزان است، زیرا جوانان عامل اصلی موفقیت و پیشرفت کشور هستند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۴ تُن انواع مواد مخدر در سطح این استان کشف شده است، گفت: با برنامه‌های انجام شده و هوشمندسازی ورودی‌های استان امیدواریم بتوانیم در نیمه دوم سال کشفیات بیشتری را داشته باشیم.

جعفر فدانی اردستانی

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x