استان حوادث مرکزی

کشف شش باب نقاط آلوده و دستگیری یازده نفر متهم

فرمانده انتظامی اردستان از کشف شش باب پاتوق آلوده در منطقه برزواند و دستگیری یازده نفر متهم خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز سرهنگ صادق زاده گفت :در راستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده مراتب از طریق مرکز فرماندهی و کنترل به کلیه یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی تابعه شهرستان ابلاغ گردید.

وی در ادامه افزود در این راستا مأموران پاسگاه انتظامی برزاوند پس از هماهنگی با مقام قضایی تعداد شش باب از نقاط آلوده را مورد بازرسی قرار دادند.

وی در ادامه افزود مأموران در بازرسی از محل های مذکور مقدار قابل توجهی مواد مخدر از نوع تریاک ،شیره تریاک، شیشه ،و تعدادی آلات استعمال و توزین، مواد مخدر را کشف و ضبط و به همراه تعداد هفت نفر اتباع بیگانه غیرمجاز یک نفر معتاد و سه نفر متهم به یگان انتظامی منتقل نمودند.

صادق زاده خاطرنشان نمود: مواد مخدر مکشوفه تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر ، افراد معتاد تحویل مرکز ترک اعتیاد، #افاغنه غیر مجاز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان تحویل اردوگاه‌های اتباع استان و متهمین نیز جهت تعیین تکلیف تحویل مقام قضایی شهرستان گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان در پایان گفت پلیس در مسیر سالم سازی جامعه از تمام توان خود استفاده نموده و به مجرمان اجازه جولان دادن را نخواهد داد و لازمه موفقیت در این امر افزایش ایجاد ارتباط مردم و پلیس می باشد که در این راستا تحقق این امر مهم از همه همشهریان محترم خواهشمندیم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش نمایند

جعفر فدائی اردستانی

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x