اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حوادث مرکزی

گاردریل های فرسوده باز هم حادثه آفریدند

گاردریل های فرسوده باز هم حادثه آفریدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سرهنگ اصغر زارع در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۷:۲۵ صبح امروز در پی اعلام یک فقره تصادف فوتی در محور “آزاد راه اصفهان کاشان” به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، کارشناسان پلیس راه استان سریعاً در محل حاضر شده و به بررسی حادثه پرداختند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند، یک دستگاه کامیون کشنده ماک پس از برخورد با گاردریل وسط آزاد راه وارد باند مخالف شده و با یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا  و پس از آن با یک دستگاه خودروی سواری پراید برخورد می کند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گفت : در این حادثه راننده کشنده ماک و راننده کشنده اسکانیا به همراه سرنشین آن در دم جان باخته و ۲ سرنشین سواری پراید نیز مجروح شدند.

سرهنگ زارع، با بیان اینکه کارشناسان عدم توجه به جلو و تجاوز به چپ خودروی ماک را علت این حادثه اعلام کردند گفت: اما با این حال لازم می دانم به این نکته مهم اشاره کنم که استفاده از گاردریل های فرسوده و غیر استاندارد و عدم جایگزینی آنها با نیوجرسی های مفصل دار هم مزید بر علت شده و باعث تجاوز کامیون کشنده ماک به باند مخالف شده است و در این خصوص برای مسئولان راه نیز سهم تقصیر تعیین خواهد شد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x