اجتماعی استان اقتصادی تصاویر تهران چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی فرهنگ و هنر مرکزی

فعالیت بانوان از نگاه سیده زهرا طاهر موسوی

فعالیت بانوان از نگاه سیده زهرا طاهر موسوی

سیده زهرا طاهر موسوی ; فرماندهی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور در امور بانوان ومعاونت امور بانوان جامعه کارگری استان آذربایجان شرقی ومشاورویژه بانوان کشور، درپیامی حضور بانوان را دررسیدن به اهداف اقتصادی مملکت اسلامی موثردانست.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری احوال نیوز;

سیده زهرا طاهر موسوی، فرماندهی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور در امور بانوان، و معاونت امور بانوان جامعه کارگری استان آذربایجان شرقی، و مشاور ویژه بانوان کشور. درپاسخ خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، نسبت به اینکه آیا بانوان هم می توانند درکشور فعالیت کنند؟

گفت :

بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به اینکه عصر ، عصر تکنولوژی و ارتباطات و توسعه همه جانبه دنیا میباشد و اینکه در قرن حاظر بعد اقتصادی درجهان یک مقوله پر اهمیت و قابل تامل میباشد و اینکه نیمی از جامعه را از لحاظ جنسیتی بانوان تشکیل میدهند و خوشبختانه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی این خیل عظیم مورد توجه بیشتر قرار گرفته است لذا این پتانسیل می‌تواند در رسیدن به اهداف اقتصادی مملکت اسلامی مان موثر باشد .

ایجاد شرایط و بستر مناسب برای حضور بانوان در عرصه های اقتصادی و کارافرینی و نحوه کسب درآمد و روزی حلال بسیار مهم میباشد لذا نه تنها در کنار برنامه ریزی طولانی مدت برای رشد اقتصادی توسط این پتانسیل قوی ، مطمئنا به اهداف عالی دیگر، در ابعاد مختلف از جمله بعد فرهنگی و اجتماعی و تحکیم خانواده و … به راحتی قابل دسترسی و تحقق خواهد بود که این اهم ، همت، تعهد و درایت مسئولین امر را میطلبد.

در سایه توجهات به منویات مقام‌معظم رهبری ( مدظله العالی) که رفع موانع اقتصادی و معیشت مردم را بارها متذکر شده اند در این راستا بها دادن به قشر عظیم بانوان کارگر و تسهیل شرایط درآمد زایی آنان در جامعه یک حرکت عظیم همراه با تغییر و تحول اقتصادی را در کف جامعه رقم خواهد زد .

انشالله

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x