اجتماعی استان تصاویر چندر رسانه فرهنگ و هنر

اولین کارگاه مسابقه ملی « نقشی برای شهر» ویژه هنرمندان و طراحان

اولین کارگاه مسابقه ملی « نقشی برای شهر» ویژه هنرمندان و طراحان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

اولین کارگاه مسابقه ملی “نقشی برای شهر” از سوی معاونت شهرسازی و معماری و سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان، با همکاری فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران و دفتر منطقه ای یونسکو در اصفهان ویژه هنرمندان و طراحان برگزار می‌شود.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، این رویداد با هدف خلق ایده‌های کاربردی برای شهر با الهام از نقش‌مایه‌های اصفهان در طراحی فضاهای شهری توسط معاونت شهرسازی و معماری و سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان، با همکاری فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران و دفتر منطقه ای یونسکو در اصفهان فعالیت خود را با رونمایی رسمی از پوستر مسابقه توسط شهردار اصفهان آغاز کرده و فراخوان آن بزودی منتشر می‌شود.

مهدی روشنایی مدرس این کارگاه آموزشی از طراحان صنعتی، گرافیک و مدرس دانشگاه است که در این دوره دو روزه و در یک فضای تعاملی با شرکت کنندگان، مباحث الهام از نقوش شهری اصفهان برای طراحی فضاهای شهری را ارائه داده و زیر نظر وی، پروژه‌های مشخصی در کلاس توسط دانشجویان اجرا می‌شود.

این کارگاه آموزشی به صورت حضوری در روزهای ۲۷ و ۲۸ مرداد ماه در اصفهان برگزار می‌شود.

ثبت نام در این کارگاه برای متقاضیان رایگان است ولی به دلیل برنامه ریزی اجرای کارگاهی، دارای محدودیت تعداد بوده و اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کرده اند.

علاقمندان به ثبت نام در این کارگاه آموزشی می‌توانند در ساعات اداری از طریق تماس با شماره ۳۶۲۵۱۹۹۰ ثبت نام کنند و یا به صفحات این مسابقه ملی در شبکه‌های اجتماعی به آدرسnaghshahr@  مراجعه و ثبت نام خود را حداکثر تا روز سه شنبه ۲۵ مرداد اعلام و نهایی نمایند.

لازم به ذکر است، شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی گواهی شرکت در کارگاه را دریافت خواهند کرد و همچنین می‌توانند آثار تولید شده در کارگاه را به مسابقه ملی نقشی برای شهر ارسال کنند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x