اجتماعی استان فرهنگ و هنر

آغاز رونمایی از پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی شهر از هفته آینده

آغاز رونمایی از پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی شهر از هفته آینده

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهر متمرکز شده است و از هفته آینده هر دو هفته یکبار پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی را تا پایان سال رونمایی خواهیم کرد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده روز شنبه ۲۲ مردادماه در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با بیان اشاره به برپایی باشکوه مراسم سوگواری حضرت اباعبدلله الحسین(ع) در مساجد، حسینیه‌ها و معابر اصلی شهر، افزود: پس از پایان مراسم در روز عاشورا، پاکبانان بلافاصله شهر را به حالت اولیه بازگرداندند و شست‌وشوی خیابان‌های اصلی مناطق پانزده‌گانه با استفاده از خودروهای مکانیزه انجام شد.

او ادامه داد: از نیروهای خدوم آتش‌نشانی، اتوبوسرانی و خدمات شهری که در این ایام کنار مردم و دوشادوش عزاداران حسینی کمک کردند تا مراسم عزاداری خوبی داشته باشیم، قدردانی می‌کنیم.

تمرکز شهرداری بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهر

شهردار اصفهان یکی از اولویت‌های این دوره مدیریت شهری را تمرکز بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمامی که باعث کندی رفت‌وآمد یا ایجاد آلودگی‌های بصری در شهر شده است دانست و خبر داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده از هفته آینده هر دو هفته یکبار پروژه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و خدماتی شهر به بهره برداری می‌رسد.

او تصریح کرد: اغلب این پروژه‌ها منطقه‌محور هستند و در قالب احداث معابر، ایستگاه‌های آتش‌نشانی، فرهنگسراها و ورزشگاه‌ها به به بهره برداری می‌رسند.

آغاز افتتاحیه‌ها از منطقه ۳

 قاسم‌زاده با بیان اینکه برنامه افتتاحیه‌ها با بهره برداری از پروژه‌های منطقه ۳ شهرداری آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: شهروندان اصفهانی در مناطق مختلف شهر منتظر هدایایی از طرف شهرداری باشند.

او با بیان اینکه پروژه‌های شهرداری اصفهان به سه دسته ابرپروژه‌ها، پروژه‌های منطقه محور و پروژه‌های محله محور تقسیم می‌شوند، ادامه داد: اجرای ابر پروژه‌ها یا پروژه‌های بزرگ شهری همچون قطار شهری و رینگ چهارم سال‌ها طول می‌کشد و هزینه‌های سنگینی دارد.

او افزود: پروژه‌هایی همچون میدان فرزانگان، پارکینگ زیرسطحی توحید و تقاطع آیت الله غفاری در حال احداث است که با حضور مستمر در محل پروژه و برگزاری جلسات پیگیری، درصدد هستیم تا پایان امسال آنها را به بهره برداری برسانیم.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x