اجتماعی استان دین و اندیشه فرهنگ و هنر

پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی تقارن روز خبرنگار با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را گرامیداشت.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در پیامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت عاشورای حسینی، یاد و خاطره تمامی جهادگران و شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی را گرامیداشت.

متن پیام به شرح ذیر است:

امروزه با توسعه ابزارهای ارتباط جمعی و تاثیر و تاثر اخبار و رویدادهای جاری در زندگی فردی و اجتماعی همه جوامع، نقش رسانه های گروهی را بیش از پیش در بسط و گسترش افکار عمومی پررنگ تر و جایگاه حرفه خبرنگاری را نیز برجسته تر نموده است.

فرصت را مغتنم شمرده به مناسبت هفدهم مردادماه روز خبرنگار و تقارن آن با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، ضمن عرض تسلیت عاشورای حسینی، یاد و خاطره تمامی جهادگران و شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی را گرامی می داریم و روز خبرنگار را به همه خبرنگاران استان، صمیمانه تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای تمامی قلم بدستان صدیق و شریف که همواره در جهت خیر و صلاح، امید و آرامش جامعه در راستای رسالت خطیر اطلاع رسانی گام برمی دارند، آرزوی بهروزی و سعادت می نمایم.

کریم زارع. مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان اصفهان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x