اجتماعی تهران چندر رسانه دین و اندیشه

پیام سیدعظیم جولازاده حسینی به مناسبت تاسوعا وعاشورای حسینی

سید عظیم جولازاده حسینی مدیرکل امورهماهنگ کننده استانداران وفرمانداران نهاد صلح وسازش کشور درپیامی تاسوعا وعاشورای حسینی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز : مدیرکل امورهماهنگ کننده استانداران وفرمانداران نهاد صلح وسازش کشور درپیامی تاسوعا وعاشورای حسینی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

کلّ یوم عاشورا و کلّ ارض کربلا

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَعَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ

محرم، کتاب سبز و جاوید آزادگی و آزادی خواهی و تاسوعا وعاشورای حسینی (ع) صفحه زرین این کتاب همیشه ماندگار و تعالی بخش است.

محرم ماه عزای حسینی، ماه فداکاری و گذشت، ماه انتشار امر به معروف و نهی از منکر و ماهی است که باید از آن درسهای زندگی را آموخت و واقعیت اسلام را دریافت و با عزاداری و تکریم آن تاریخ همیشه زنده عاشورا را یاد آور شد.انگیزه و هدف امام حسین علیه السلام، بسیار پرجاذبه و منطقی است که پایندگی،گستردگی و مقبولیت آن به وسعت و گستردگی تمام تاریخ است.

هر انسان فهیمی با هر دین و مذهب و در هر زمان و مکانی،مبارزه با ظلم و زیر بار ذلّت نرفتن را انگیزه ای قوی برای نهضت و قیام می داند و اصلاح گری و زنده کردن حق و نابودی باطل را هدفی والا می پندارد.

اینجانب فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را که یادآور شعار بلند هیهات من الذله و سردادن ندای آزادی از سوی حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان است، به محضر امام زمان (عج) و نائب برحقش حضرت امام خامنه ای (مده ظله العالی) و عموم ملت ایران و همه آزادگان و شیفتگان حق و فضیلت و عدالت در سرتاسر جهان تسلیت عرض می نمایم و امیدوارم با الطاف ویژه الهی در زمره یاران صدیق حضرت ولی عصر(عج) و پیروان راستین مکتب سالار شهیدان باشیم.

و من الله التوفیق

سیدعظیم جولازاده حسینی

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x