اجتماعی تهران چندر رسانه دین و اندیشه

پیام تسلیت ابوالفضل فتحی نسب به مناسبت تاسوعا وعاشورای حسینی

ابوالفضل فتحی نسب درپیامی تاسوعا وعاشورای حسینی را به مردم عزیز ایران و رهبر انقلاب اسلامی تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

ابوالفضل فتحی نسب فرمانده قرارگاه جهادی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور درپیامی تاسوعا وعاشورای حسینی رابه مردم عزیز ایران و رهبر انقلاب اسلامی تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

کل یوم عاشورا کل عرض کربلا

باز محرم شد و دل‎ها شکست، از غم زینب دل زهرا شکست، باز محرم شد و لب تشنه شد، از عطش خاک، کمرها شکست. آب در این تشنگی از خود گذشت، دجله به خون شد، دل صحرا شکست، قاسم و لیلا همه در خون شدند، این چه غمی بود که دنیا شکست. اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِتاسوعا میدان امتحان و سنجش است؛ روزی که باور‌ها به بوته آزمایش گذاشته شد. و شیعیان واقعی وفاداری خویش را به اثبات رساندند.

تاسوعا، روز دریغ آب است از فرزندان آفتاب و سپاه یزید این چنین فرومایگی و باطل بودنشان را ثابت کردند.

ألسَلاَمُ عَلَیکَ یَا أبوُالفَضل اَلعَبّاس

جان‌ها پس از قرن‌ها همچنان شیفته‌ی پیام کربلاست و همانگونه که حضرت ختمی‌ مرتبت(ص) فرموده‌اند: از شهادت حسین(ع) در دل‌های مؤمنان شعله‌ای فروزان است که هرگز به خاموشی نخواهد گرایید.

تاسوعای حسینی به سوگواری شهادت حضرت عباس (ع) اختصاص دارد و در روز عاشورا نیز امام حسین (ع) پس از رشادت ها و ایثارگری های فراوان به مقام اعظم شهادت نائل گردید.

امام صادق علیه السلام: عمویم، عباس بن علی، بصیرتی نافذ و ایمانی محکم و پایدار داشت و در رکاب امام حسین علیه السلام جهادی نیکو کرد تا به شهادت رسید.

اینجانب فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، ایام شهادت فرزند پیامبر، سالار آزادگان جهان و سید و سرور شهیدان اسلام، امام حسین علیه السلام و علمدار با وفایش حضرت ابوالفضل العباس ( علیه السلام ) را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و پیروان راستینش تسلیت عرض می نمایم.

ابوالفضل فتحی نسب فرمانده قرارگاه جهادی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x