اجتماعی بین الملل تهران چندر رسانه دین و اندیشه

پیام تبریک سیدعظیم جولازاده حسینی به مناسبت روزخبرنگار

سید عظیم جولازاده حسینی

حامی جوانان و نظام جمهوری اسلامی ایران درپیامی رو خبرنگار را به خبرنگاران ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیر کل امور هماهنگ کننده استانداران و فرمانداران نهاد صلح و سازش کشور دکتر سیدعظیم جولازاده حسینی ۱۷مرداد روزخبرنگاررا تبریک گفتند :

متن پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

ای بی خبر بکوش که صاحب خبر شوی تا راهرو نباشی کی راهبر شوی

پیامبر خدا ( ص ) در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و درراه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس».

با درود بر پیامبر اکرم (ص) و خاندان پاک و مطهرش ، ثنا و سپاس خاص ذات بی همتای پروردگار عالمیان که اندیشه ها را به وسعت بینایی دل تعمق بخشید.

سلام بر منادیان حقیقت، ثبت کنندگان واقعیت، شمع افروزان راه بشریت، یاوران صدیق و مجاهد قلم؛ سرخیلان فرهنگ و اندیشه، خبرنگاران و روزنامه نگاران، عکاسان و پویندگان فنی عرصه خبر و رسانه.

هفدهم مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به تکریم و تجلیل از خبرنگاران، روزنامه نگاران و نویسندگان و عکاسان تلاشگری می پردازیم که با همه وجود، در اوج تعهد و صداقت، در جبهه نخست اطلاع رسانی به مخاطبانشان فعالیت می نمایند.

از این منظر است که هیچ واژه و کلامی یاری قدردانی از زحمات و تلاش های جامعه فعال و با افتخار رسانه ای کشور را ندارد.بی تردید کارکرد رسانه های محلی و استانی در ارائه تصویری از مشکلات موجود درسطح کشور و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار است.

امروز قصیده توسعه کشور را نمی توان جز با قافیه رسانه به تصویر کشید . و به راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است.

از همین روست که می توانیم حق گویی و مطالبه گری حق توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی بنامیم و قدردان آن باشیم.

طلایه داران راستین خدمت به نظام خبررسانی در جمهوری اسلامی ایران همواره سعی بر آن داشته‌اند که با تلاش وافر، جهان را با رویدادهای حقیقی و به دور از حب و بغض آشنا نمایند .

این روز، یادآور حماسه آفرینهای آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود بر رسالت ارسال حقیقت به جهان و جامعه اسلامی را به منصه ظهور رسانند .خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند… خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند ، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای ، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

روز خبرنگار پاسداشت و یادآور جامعه فرزانه، نجیب و شریف رسانه ای است که از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی در فرازو نشیب های مهم و سرنوشت سازی چون جنگ تحمیلی و سایر بحران های طبیعی و حوادث تلخ و شیرین، با همه مشکلات، نامهربانی ها و کمبودهایی که وجود داشته است در کنار، نظام، رهبری و مردم قدرشناس ما بوده اند.

اینجانب سیدعظیم جولازاده حسینی فرارسیدن روز خبرنگار را به همه فعالان خبری و رسانه ای و این قشر دلسوز و جسور و به همه خبرنگاران ورزشی تبریک و شادباش گفته و آرزومندم در سایه قلم های روشنگر، آگاه، هشداردهنده ، آینده ای روشن و پرامید در انتظار جمهوری اسلامی ایران باشد.

سیدعظیم جولازاده حسینی

حامی جوانان و نظام جمهوری اسلامی ایران

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x