اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر

پیام فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت روز خبرنگار

پیام فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی ضمن تسلیت فرا رسیدن عاشورای حسینی(ع) و آرزوی قبولی عزاداری های خالصانه همگان در این ایام، روز خبرنگار را گرامی داشت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن پیام سردار” محمدرضا میرحیدری” به مناسبت روز خبرنگار آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
« أعظَمَ اللهُ اجورَنا بمُصابِنا بِالحُسَینِ(ع)، وَ جَعَلَنا و ایّاکُم مِنَ الطّالِبینَ بِثارِهِ مَع وَلیّهِ الامامِ المَهدیِّ مِن آلِ مُحَمَّدٍ(ص)»
خداوند اجر ما را به سبب مصیبتی که از حسین(ع) به ما رسیده بزرگ گرداند و ما و شما را از کسانی قرار دهد که در کنار ولی دم او، امام مهدی از خاندان محمد(ص)، به خونخواهی او برمی خیزند. (امام محمد باقر (ع)، مصباح المتهجّد و سلاح المتعبّد)
« ۱۷ مرداد ماه به مناسبت شهادت محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در تقویم رسمی کشور به عنوان روز خبرنگار نام گرفته تا همه ساله در چنین روزی از زحمات تلاشگران عرصه خبر و خبررسانی که حق محوری، حق طلبی و حق گویی را سرلوحه کار خود قرار داده اند به طور شایسته قدردانی شود.
باید اذعان کرد که خبرنگاری، مهم ترین، حساس ترین و تاثیرگذار ترین کار در دنیا محسوب می شود چرا که خبرنگار متعهد، دلسوز و انقلابی بایستی بزرگترین خطرات را به جان بخرد تا بتواند رویدادها و حوادث را صادقانه و بدون کم و کاست به اطلاع عموم مردم رسانده و آنان را از خطرات و آسیب ها آگاه کند و مانند یک پل ارتباطی مطالبات بحق مردم را از مسئولان مطالبه نماید.
امسال، روز خبرنگار با عاشورای حسینی مصادف شده است. بی شک راویان و خبرنگاران عاشورا که در راس آنها حضرت زینب کبری (س) و حضرت امام سجاد (ع) هستند نقش مهمی در زنده نگهداشته شدن این واقعه بزرگ داشتند و خبرنگاران عزیز هم باید با الگو گرفتن از این بزرگواران صدای حقانیت مظلومان و ستمدیدگان را به گوش جهانیان رسانده و با برملا کردن توطئه نظام های استکباری و جبهه کفر آنان را در بین مردم رسوا کنند.
امروز هم مانند دوران امامت امام حسین (ع) مردم ما در یک جنگ نابرابر رسانه ای قرار دارند و یزیدیان زمانه با دراختیار داشتن ابزارهای قوی رسانه ای خود حق را برای مردم باطل و باطل را حق جلوه می دهند و خبرنگاران صدیق، متعهد و انقلابی در حقیقت افسران این جنگ و قدرتمندترین سپر در برابر بمباران خبری دشمن هستند و قطعاً بخش بزرگی از امنیت جامعه مرهون تلاش این خبرنگاران است.
اینجانب ضمن تسلیت فرا رسیدن عاشورای حسینی(ع) و آرزوی قبولی عزاداری های خالصانه همگان در این ایام “روز خبرنگار” را گرامی داشته، تلاش خبرنگاران عزیز در آگاهی بخشی افکار عمومی را ارج نهاده و از همکاری صمیمانه آنها با مجموعه مرکز اطلاع رسانی پلیس استان در جهت ایجاد احساس امنیت و آرامش جامعه قدردانی می کنم.
توفیق روز افزون شما در عرصه آگاه سازی و هدایتگری افکار عمومی به سوی حقیقت و اعتلای جامعه اسلامی را از درگاه پروردگار متعال مسئلت دارم.»

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x