اجتماعی تهران چندر رسانه دین و اندیشه

پیام تسلیت کمال فتح اله زاده به مناسبت تاسوعا وعاشورای حسینی

کمال فتح اله زاده درپیامی تاسوعا وعاشورای حسینی را بر عاشقان امام حسین تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

کمال فتح اله زاده; معاونت ورزش ومعاونت تربیت بدنی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور درپیامی تاسوعا وعاشورای حسینی رابه مردم عزیز ایران تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الحسین مصباح الهدی وسفینه النجاه

تاسوعا میدان امتحان و سنجش است؛ روزی که باور‌ها به بوته آزمایش گذاشته شدو شیعیان واقعی وفاداری خویش را به اثبات رساندند.

تاسوعا، روز دریغ آب است از فرزندان آفتاب و سپاه یزید این چنین فرومایگی و باطل بودنشان را ثابت کردند.

همانگونه که حضرت ختمی‌ مرتبت(ص) فرموده‌اند: از شهادت حسین(ع) در دل‌های مؤمنان شعله‌ای فروزان است که هرگز به خاموشی نخواهد گرایید.

تاسوعای حسینی به سوگواری شهادت حضرت عباس (ع) اختصاص دارد و در روز عاشورا نیز امام حسین (ع) پس از رشادت ها و ایثارگری های فراوان به مقام اعظم شهادت نائل گردید.

امروز نیز این آرمان حسینی را رهبر فرزانه‌، حضرت ‌آیت‌الله‌ العظمی ‌امام‌ خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، با قوت پیش می‌برد و ملّت قهرمان و انقلابی ایران، ولایت‌مدارانه و با درک شرایط زمان همانند اصحاب بزرگ امام حسین (ع)، رهبر و فرمانده عزیزشان را حمایت و پیروی می‌کنند تا جبهه‌ی مقاومت و جبهه‌ی انقلاب اسلامی در این برهه‌، بیش از پیش متحد و با اقتدار مقابل‌ جبهه‌ی استعمار جهانی بایستند و ان‌شاءالله، به ظهور مولا و مقتدا و امام عصر و صاحب‌الزمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) که صاحب عزای این ایام است، برسد و خداوند تبارک و تعالی برای شفای دل تمامی عزاداران در فرج مبارکش تعجیل نماید.

اینجانب فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایشان را به یکایک عزاداران حسینی تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. امید است عزاداری همه عاشقان حضرت ثارالله(ع) در این روز های پرسوز و ماتم، مقبول درگاه حضرت احدیت واقع گردد.

کمال فتح اله زاده معاونت ورزش ومعاونت تربیت بدنی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x