اجتماعی استان دین و اندیشه فرهنگ و هنر

شهرداری آماده خدمات‌رسانی به عزاداران حسینی است

شهرداری آماده خدمات‌رسانی به عزاداران حسینی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

شهردار اصفهان از حضور و فعالیت خودروهای آتش‌نشانی سیار، پاکبانان تلاشگر و گشت‌های کنترل نظارت شهرداری در کنار مردم، در ایام سوگواری اباعبدلله الحسین(ع) خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده امروز شنبه پانزدهم مردادماه در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار کرد: در این ایام شهر در تکاپوی برگزاری باشکوه مراسم محرم است و هر چه به روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی نزدیک می‌شویم، شور برگزاری این مراسم بیشتر می‌شود، لذا از شهروندان درخواست می‌کنیم برای رعایت هر چه بیشتر نظم در شهر کوشا باشند.

او افزود: در حال حاضر هیئت‌های مذهبی به خوبی مراسم عزاداری را مدیریت می‌کنند، اما در بعضی موارد هنگام پخش نذورات شاهد رعایت‌نکردن انضباط و نظافت معابر شهر هستیم؛ در حالی که اگر شهروندان رعایت کنند، شهر زیبنده‌تری خواهیم داشت.

قاسم‌زاده با قدردانی از خدمات دستگاه‌هایی که به منظور برقراری نظم و نظافت به صورت شبانه‌روزی مشغول فعالیت هستند، تصریح کرد: مأموران نیروی انتظامی مراقب نظم و امنیت شهر هستند و پلیس راهور نیز در این ایام حضور فعال‌تری در مدیریت ترافیک دارد.

به گفته شهردار اصفهان، شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان شب‌ها با در اختیار قرار دادن اتوبوس برای عزاداران به خدمت‌رسانی مشغول است و رانندگان تا ساعات پایانی شب در حال فعالیت هستند.

او با بیان اینکه در نقاط پرتردد شهر خودروهای آتش‌نشانی سیار مستقر شده‌اند، گفت: در این ایام پاکبانان تلاشگر در کنار محل‌های برگزاری مراسم عزاداری، مشغول فعالیت و مراقبت از نظافت شهر هستند و گشت‌های کنترل نظارت شهرداری نیز حضور دارند تا مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

قاسم‌زاده با بیان اینکه اگر شهروندان در کنار شهرداری نباشند، اداره شهر دشوار خواهد شد، تصریح کرد: در این ایام به‌ویژه روزهای تاسوعا و عاشورا که بیشترین میزان عزاداری و فعالیت دسته‌‌های سینه‌زنی و زنجیرزنی در خیابان‌ها را شاهد هستیم، انتظار می‌رود شهروندان کمک کنند تا اخلالی در روند نظم، تردد و نظافت شهر ایجاد نشود.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x