اجتماعی استان

آغاز انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی کنکور سراسری از ۱۸ مرداد

آغاز انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی کنکور سراسری از ۱۸ مرداد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

ثبت‌نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته‌هایی که پذیرش آن‌ها در آزمون سراسری ۱۴۰۱ صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) است، از روز سه­ شنبه ۱۸ مرداد آغاز و تا یکشنبه ۲۳ مرداد پایان می‌پذیرد.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام و جدول کدرشته محل‌های مربوط به پذیرش فوق همزمان با شروع ثبت نام در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. متقاضیان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج دفترچه راهنمای مربوط برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۱۵۰ کدرشته) اقدام نمایند.

تذکر مهم: متقاضیانی که در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ ثبت نام نموده و غایب جلسه آزمون بوده‌اند نیازی به ثبت نام مجدد برای رشته‌های که پذیرش آن‌ها با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) است ندارند.

این متقاضیان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته و مراجعه به لینک مربوط به انتخاب رشته آزمون مذکور، نسبت به انتخاب حداکثر تعداد ۱۵۰ کدرشته محل از رشته‌های پذیرش باسوابق تحصیلی در هر گروه آزمایشی که تمایل دارند، اقدام و در فرم انتخاب رشته درج نمایند.

لازم به تاکید است چنانچه متقاضی در مرحله انتخاب رشته اقدام به تکمیل فرم انتخاب رشته نماید و مجدداً در پذیرش رشته‌های صرفاً با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) هم ثبت نام و انتخاب رشته نماید، فرم ثبت نام و انتخاب رشته مرحله بدون آزمون وی باطل خواهد شد.

مدارک لازم و مراحل ثبت‌نام اینترنتی:

۱️⃣ مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org
2️⃣ دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام در تاریخ اعلام شده و مطالعه آن.
۳️⃣ تهیه فایل عکس اسکن شده داوطلب بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام.
۴️⃣ ثبت‌نام و انتخاب رشته در زمان مقرر (۱۴۰۱/۰۵/۱۸ لغایت ۱۴۰۱/۰۵/۲۳)

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x